Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
diddeldi skrev:jag ska försöka ta reda på om de blir dyrdyra eller bara som de andra :wink:
:app:
Användarens profilbild
Av Anso
Men vit, går inte det att "åtgärda"? :D
Färga den går säkert och jag har för mig att silkesfärg inte biter på bomull och tvärtom så allt blir inte färgat. Är jag ute och cyklar nu? *hallåååå alla färgningsexperter* :)
Användarens profilbild
Av sagogrynet
Anso skrev:Men vit, går inte det att "åtgärda"? :D
Färga den går säkert och jag har för mig att silkesfärg inte biter på bomull och tvärtom så allt blir inte färgat. Är jag ute och cyklar nu? *hallåååå alla färgningsexperter* :)
Åh, cerise och vit! *drömma* :heart:
Senast redigerad av sagogrynet den sön maj 13, 2007 22:07, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Anso
Jag pratade precis med Nitor som har textilfärger..... :D
Om man tar den färg i deras sortiment som är till för att färga bomull så kommer INTE silket att färgas. Om man däremot tar deras färg som är tillför att färga silke så kommer även bomullen att färgas. OBS rent teoretisk är det så här men han kunde inte garantera att silket förblir till 100% opåverkat av bomullsfärgningen men silket skulle i alla fall inte bli lika kraftigt färgat om det nu överhuvudtaget tog åt sig något av bomullsfärgningen.

Tja, om nu någon ville veta hur man kan gå tillväga för att färga denna vita bomulls/silkesbärsjal. 8)
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Nej, men sluta nu... :shock: Jag som är så sugen på en indio :roll: :floet2:
Användarens profilbild
Av Clifford
Ja, nu får ni faktiskt sluta 8)
Användarens profilbild
Av Elina
Anso skrev:Jag pratade precis med Nitor som har textilfärger..... :D
Om man tar den färg i deras sortiment som är till för att färga bomull så kommer INTE silket att färgas. Om man däremot tar deras färg som är tillför att färga silke så kommer även bomullen att färgas. OBS rent teoretisk är det så här men han kunde inte garantera att silket förblir till 100% opåverkat av bomullsfärgningen men silket skulle i alla fall inte bli lika kraftigt färgat om det nu överhuvudtaget tog åt sig något av bomullsfärgningen.

Tja, om nu någon ville veta hur man kan gå tillväga för att färga denna vita bomulls/silkesbärsjal. 8)
det här kan bli farligt :gnuggar händerna: :twisted: och dyyyyyyyyyrt :D
Användarens profilbild
Av thanisa
sagogrynet skrev:
Anso skrev:Men vit, går inte det att "åtgärda"? :D
Åh, cerise och vit! *drömma* :heart:
Dröm du på. Lite som den kanadensiska försäljaren som har birdies room skriver på the babywearer. Hon brukar ta in de flesta av de lite annorlunda sorterna av didymos. http://www.birdiesroom.com/
There was a question of price for the silk. They will run the same price as the natural indios. For now, only size 6 will be available. So, for all those that are interested in dyeing, this may not be one to experiment with (price-wise). I believe that there will be more sizes in the future.

As for the 4 green Millefiori, these are the first 4 trials, and then a decision will be made on which one (or two) to continue with. I don't believe that the final Apple-Green Millefiori will be a limited edition, but rather it will be added to the regular line. The same was done with Sequoia - two versions released initially, but only one in the end.
Användarens profilbild
Av thanisa

Anso, vet du om nitor säljs under annat namn i andra länder? En i finland har köpt nitor och färgade en sjal med och den vill många på the babywearer göra likadan som. De har dock svårt att veta vad för färg man kan ta då de inte har nitor.
Användarens profilbild
Av Anso
thanisa skrev:

Anso, vet du om nitor säljs under annat namn i andra länder? En i finland har köpt nitor och färgade en sjal med och den vill många på the babywearer göra likadan som. De har dock svårt att veta vad för färg man kan ta då de inte har nitor.
Oj, ingen aning tyvärr men ring och fråga, trevligt bemötande i telefonen i alla fall när jag kom med den här konstiga frågan. :D
Användarens profilbild
Av diddeldi
de kommer bara att finnas i storlek 6 till en början, det är bara en testomgång. vi ska försöka få tag på så många vi kan 8) . Samma pris som vanliga indios :wink:
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
diddeldi skrev:de kommer bara att finnas i storlek 6 till en början, det är bara en testomgång. vi ska försöka få tag på så många vi kan 8) . Samma pris som vanliga indios :wink:
åh åh åh...vilket kap!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?