Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Freyja
Alltså nu får jag inte till det alls med ringsjalen tycker jag! Har ej haft den sen i somras, men har nu lagt den i bilen för att det ska finnas ett bärdon där ifall man råkat glömma ta med. Nu är han betydligt större sen sist och jag tycker inte han hamnar bra.
Han drar sig snett eller hur jag ska förklara? Borde nästan ta en bild men nu sover han och sjalen är med i bilen som gubben har till jobbet! :roll:
Men han blir att hänga snett framåt då han sitter i och jag får hela tiden knuffa bak honom. Tycker också att det blir tajt under knävecken.
Användarens profilbild
Av jag71
Jag bär bara på ryggen med ringsjal (om jag använder den överhuvudtaget) för jag tycker inte heller det blir bra på höft eller mage (vare sig med skrutt eller små snuttorna)
Användarens profilbild
Av Freyja
Nää det verkar onekeligen som jag få till de andra bärdonen istället! Men jag kände att det är så smidigt med rinsjalen att bara slänga snabbt över axeln,men, men
Användarens profilbild
Av Annika80
Jag hade också problem med min ringsjal innan tyckte det skavde på halsen och var hemskt, men efter lite övning och efter att ha flyttat tyget nån cm blev det bra. men jag hade nästan glömt bort "att bära japanskt" vilket jag tycker är mycket stabilare, kika här...

http://www.sjalbarn.se/data/forum/viewtopic.php?t=17751
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?