Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Lumlum
melon skrev:
Lumlum skrev:Hur stadig är den då? :hmm: Är det försvarbart att skaffa en till en 10 månaders på 10 kg? :hide:
Jag har burit Siri 20 månader och 11 kg i den i en halvtimme (inomhus) utan att tycka att knytningen gled särskilt mycket. Som gossjal skulle jag kunna motivera det, men som enda sjal; tyvärr. Har du ingen möjlighet att prova en på en sjalträff?
Vet dessvärre ingen som har en sådan...

Tanken är att den skulle komplettera mina tre vävda, Ergon och Ringon, nu när min CuddlyWrap är utlånad... 8)
Användarens profilbild
Av sagogrynet
Hur bred är Mam Eco?

Jag förstår inte det här med att skriva stl. S/M och L/XL, "passar till stl 40" osv.. :hopmad: Jag vill ha exakta mått! Jag vill ha information om hur lång och hur bred sjalen är. :roll:
Javisst kan man mejla säljaren, men när jag bara surfar runt och jämför, läser och drömmer så vill jag ha snabb och utförlig information om en vara.
Sån är jag.
Användarens profilbild
Av thanisa
sagogrynet skrev:Hur bred är Mam Eco?

Jag förstår inte det här med att skriva stl. S/M och L/XL, "passar till stl 40" osv.. :hopmad: Jag vill ha exakta mått! Jag vill ha information om hur lång och hur bred sjalen är. :roll:
Javisst kan man mejla säljaren, men när jag bara surfar runt och jämför, läser och drömmer så vill jag ha snabb och utförlig information om en vara.
Sån är jag.
Hur bred den är hittar jag inte men på babyheavens sida står det om längden på sjalarna.
* MaM eco gjordes först i 5 resp 5,5 m längd. De har blivit ändrade till ca .4,7m resp. 5,2m längd. Längderna är ca längder. Vi har tagit in den långa sjalen eftersom den sjalen passar alla
Hittar på en norsk sida att den är ca 53 cm bred. Är den tillräklig lång för att du ska vara nöjd eller blir det att glömma den redan innan du provat en?
Användarens profilbild
Av sagogrynet
thanisa skrev:

Sån är jag.
Hur bred den är hittar jag inte men på babyheavens sida står det om längden på sjalarna.
* MaM eco gjordes först i 5 resp 5,5 m längd. De har blivit ändrade till ca .4,7m resp. 5,2m längd. Längderna är ca längder. Vi har tagit in den långa sjalen eftersom den sjalen passar alla
Hittar på en norsk sida att den är ca 53 cm bred. Är den tillräklig lång för att du ska vara nöjd eller blir det att glömma den redan innan du provat en?
:heart:

Ja, är den längre än 5 meter så är det bra! :loving:
Men däremot hade jag gärna haft den 65-70cm bred... :roll:
Användarens profilbild
Av The_Fairy

Sån är jag.
Jag mätte min nyinköpta otvättade och den är 56 cm bred, har dock förstått att den ska krympa lite vid tvätt, sedan vet jag inte om det är på längden och/eller på bredden...?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?