Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

skriver om detta inlägg, då det var helt obegripligt innan...
Så, om man inte viker sjalen alls, då bör väl spridningen bli densamma som när man knyter en kortsjal och det bör väl kännas på samma sätt typ??
Senast redigerad av Panakeia den tor sep 15, 2005 21:10, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av naimiez
Sandra skrev:...
vikning nån som har nån synpunkt?
jag hbär ju eg. heller i kortsjal, men m blir mest likt /krtsjalen måste väl vara in/gen v*knng alls e+ller?-
rent +logist? jag bär ju eg. hellr i kortsjal, men när man burit en stund så töjer det ju sig som man måste knyta om å det årkar man ju inte hela tiden, och när man väl fått till det bra och kunnat bära att tag med en knut som funk
ar till mitt rörliga barn så är det dags att knyta upp för att tvätta.....det* är av denna anledningen jag försöker mig på ring+isarna iställe-t..-....
Är Joar på skrivbordet också? :-)
Användarens profilbild
Av Panakeia
jo...han e de....jag skrev om dettär fyra gångner, sen ganvv jag upp å la in det som det var....insåg att alla här har det problemet mer eller mindre.....så jag räknade med att alla har överseende!
Användarens profilbild
Av naimiez
Sandra skrev:jo...han e de....jag skrev om dettär fyra gångner, sen ganvv jag upp å la in det som det var....insåg att alla här har det problemet mer eller mindre.....så jag räknade med att alla har överseende!
Absolut!!
Användarens profilbild
Av Alven
Jo, nu har jag synpunkter. jag fattade inte inlägget innan bara! :lol: :lol: :lol:

Du har rätt. Men jag tycker att det kan bli svårt att sprida ut tyget ordentligt om man har ett grovt eller styvt tyg. Men när jag sydde om min bära barn-sjal till ringsjal gjorde jag så som du beskriver, jag trädde bara igenom ringarna och sydde fast. Som mönstret på babydesigns hemsida. Det blev jättebra, och det är min skönaste ringsjal!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?