Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag mailade Gabby Caperon, som är grundare till Becon, för att framföra lite åsikter som både jag och andra härinne haft.
(Bla det faktum att de vadderade axelbanden är korta, och att de inte passar alla.)

Fick idag svar, och det låter ju hur bra som helst!
Ni får själva läsa det hon skrivit, och nu vet jag att det snart kommer finnas en Beco ute på marknaden som passar min kropp!

:D

Thank you so much for your comments, Camilla! I always take in considerations all what people has to say about the design.

And: I am happy to say, that there's NEW BECO DESIGN coming in June 07, called Beco BWD (babywearing delight) and it does address the most often complain about the shoulder straps being either too long or too short! And it does distribute the weight even better then the 4th gen Beco. This new BWD model will fir even people under 150 com and over 180 cm and all people sizes and shapes in between.
I am actually very excited about all this! :)) And hope others will share my feelings! And ULTIMATELLY that there are MANY MORE HAPPY BECO USERS! :)))

Customer's satisfaction and joy was and is always my priority! Since I fully realize that all of my designing succes is dependent on CUSTOMERS only!

Best regards,
Gabby Caperon
Beco Baby Owner
Användarens profilbild
Av Tabby
Ja, nu kommer folk inte undan längre....fniss... :D
Användarens profilbild
Av Eulalia
Bra initiativ av dig, att maila och framföra dina åsikter :D !
Mer makt åt konsumenterna :vågen: :lol: .
Användarens profilbild
Av Anso
*suuuck* Och jag som trodde att jag skulle klara mig undan en till BECO.
:)
Användarens profilbild
Av norkmedoo
:app: då så... 8)
Användarens profilbild
Av diddeldi
fast jag förstår inte riktigt hur de ska lyckas få den att passa både jättekorta och långa personer :hmm: . men det återstår väl att se :wink:
Användarens profilbild
Av Buscilla
diddeldi skrev:fast jag förstår inte riktigt hur de ska lyckas få den att passa både jättekorta och långa personer :hmm: . men det återstår väl att se :wink:
det är inget man SKA förstå, det är trolleri helt enkelt :kanin som hoppar ur hatt:
Användarens profilbild
Av Anso
diddeldi skrev:fast jag förstår inte riktigt hur de ska lyckas få den att passa både jättekorta och långa personer :hmm: . men det återstår väl att se :wink:
De hade någon XO-variant för ett tag sedan och på den tror jag att man justerade axelremslängden även vid ryggstödets överkant med ett eller om det var två nylonband. På så sätt kunde du justera hur lång axelremmen skulle vara och sedan finjusterade du som vanligt nere vid sidan/midjan.
Användarens profilbild
Av Isanna
Åh vad bra! Det är ju alla tiders det! Fler becosar åt folket!
Användarens profilbild
Av sanna73
:app: Snart, snart, snart :vågen:
Användarens profilbild
Av Foxan
Anso skrev:*suuuck* Och jag som trodde att jag skulle klara mig undan en till BECO.
:)
Just precis :( :twisted:
Användarens profilbild
Av sagogrynet
Jag vet inte om jag ska hurra eller gå och gömma mig... :hållaförögonen:
Användarens profilbild
Av Anso
Tabby skrev:Anso, menar du den här?
http://81.169.162.205/tragemaus-p436h25 ... 96dfa161c5

Men tror ni inte det blir knöligt när man drar åt banden och man känner det när man bär på rygg? Med knöliga, veckade axelband menar jag som på den här bilden (fast den är på magen)

http://www.prieller.de/4happybabys/beco/xo3.jpg
Åh, titta du hittade XO!!!
Jo, det kan kanske finnas en risk att det knölar lite men om spännet sitter hyfsat nära själva ryggdelen (då kan man ju iofs inte justera den så mycket) så kommer ju inte den delen att ligga emot bärarens kropp får jag för mig. Hmmm, det är nästa så jag måste experimentera och sy en variant på det där.... :roll: :D

If you’re an avid Monopoly Go player, you kn[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?