Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Keke
Hej

Har en patapum orginal för tillfället som jag är jättenöjd med, men har börjat fundera på att byta upp mig till en toddler. Tycker att min äldsta skulle behöva lite mer ryggstöd och vad jag har läst så verkar toddlern ha det. :roll: :D Min lilla på 1 år kommer hon att kunna sitta i den? Hon åker ju mest sjal men i nödfall ( eller heter det när maken bär :roll: :wink: ) kommer hon att få sitta där. Ös på med information och är det någon som är i säljartagen så finns det intresse här :lol: är midjeväskan och de andra tillbehören ngt att ha? :roll:

/Keke med Tuva 2½ och Edit 1 år
Användarens profilbild
Av Keke
en fråga till :oops: hur får man upp barnet på ryggen själv (kan ju på orginalet men här verkar det ju vara en rem som barnet ska ha in benet i :roll:

Keke med Tuva 2½ och Edit 1år

stolt ägare av
Didymos Lars och Wellen röd, Patapum orginal, Ringsjal a´la Lin och Amazonas antiqua kreativ (till salu)
Användarens profilbild
Av naimiez
Jag hade en Toddler och såld den till Sannasmamma här på sjalbarn. Sanna är ca 68 cm och 9 kg om jag minns rätt så det skall nog inte vara några problem för din 1-åring.

Att få upp på ryggen har aldrig varit några problem för mig. Sätt selen på höften, sätt i barnet och skuffa runt till ryggen.
Användarens profilbild
Av Anso
Skuffa runt höften går förstås men det kan nog bli lite bökigare om man som jag är van vid att först hiva upp Hanna på ryggen och därefter "fälla upp" selen över henne.

Med original Patapum så går det bra och jag har provat en gång med en lånad Toddler och visst gick det men liiiite bökigare blev det allt. Och sedan när Hanna skulle ner så glömde jag att ta ur benen ur "remhålet" så hon fastnade halvvägs innan jag kom på det.
:wink:

Ettåring kan säkert sitta i den men det går nog inte att sitta med armarna utanför ryggstödet kan jag tro pga att det är högre än på den mindre selen.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?