Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Kes
Hallå!
Köpte en BBsjal när lillan låg i magen och såg så fram emot att bära. Var dumsnål och valde BB framför storchenwiege som jag egentligen var sugen på. Så kom lillan och jag fick inte till det med att hon skulle ligga i vagga, hennes huvud blev utan stöd. Hon ville inte ligga ensam någon stund av dygnet så jag beställde tillslut en storchenwiege, som kom när hon var 7 veckor och vilken lättnad!!! Det var så underbart skönt att bära i denna sjal och som jag ångrade mig att jag inte hade den från början. Men nu är min flicka snart 7 månader och jag behöver bära kortare stunder... men jag har svårt att få till det med BBsjalen. Så jag undrar HUR man ska sy fast ringarna? Tänkte prova detta innan jag går och köper mig en ringsjal som jag var påväg att göra.

/a.
Av Alexandra
Hej!

Jag sydde om min BB-sjal till ringsjal efter ett mönster som finns inne på bärsjalslistan. Det var superenkelt och blev jättebra.

http://groups.yahoo.com/group/barsjalslistan

Tror att mönstret ligger under files.

Lycka till!
Användarens profilbild
Av Anna
Om du inte är med i listan vet jag inte om man kommer åt beskrivningen, men jag tror det är samma som ligger på www.babydesign.se
Det hela är ganska enkelt. Jag föreslår att du ritar ett streck med krita ca 25cm in längs hela ena kortsidan, trär på ringarna och sen nålar fast kanten mot strecket och syr ett par sömmar där. Jag gillar när det inte är så brett på axeln så jag brukar dessutoom börja med att lägga båda upp och ner kanterna mot mitten så sömmen blir hälften så lång, Då är det inte nödvändigt att vecka på något sätt och det är lätt att ordna en snygg påse i svansen vid behov.

Ps. Det står i beskrivningen att man kan sy en söm nära ringarna för jämnare fördelning, gör inte den FÖR nära öfr då får inte ringarna det utrymme som behövs för att smidigt kunna släppa ut barnet ur sjalen.

Lycka till. Jag tror inte alls att det var ett dumms köp, du kommer använda den mycket framöver.
Senast redigerad av Anna den tor aug 26, 2004 22:22, redigerad totalt 2 gång.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?