Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av MammaTess
Så var det och är fortfarande med min ringsjal, den är så inte bara jag och usch nej...den ligger fint på hatthyllan...
Användarens profilbild
Av Groover
Ja! Du vet ju vad jag är missnöjd med. Vet fortfarande inte om det kommer lösa sig. :(
Användarens profilbild
Av mojsan
Alven skrev:Det har hänt flera gånger :oops: och de har då blivit liggande ett tag eftersom jag inte har kunnat med att sälja dem direkt, ...
Här oxå!!! Jag behöver fundera ett tag, men sen har jag sålt vidare. Klart jag förlorat en slant på det, men som sagt, erfarenhet berikar!!!
Användarens profilbild
Av Alven
mojsan skrev:
Alven skrev:Det har hänt flera gånger :oops: och de har då blivit liggande ett tag eftersom jag inte har kunnat med att sälja dem direkt, ...
Här oxå!!! Jag behöver fundera ett tag, men sen har jag sålt vidare. Klart jag förlorat en slant på det, men som sagt, erfarenhet berikar!!!
Jag brukar inte förlora på det... 8) OM jag inte köpt nytt förstås. Men det har bara hänt en gång (en Bebina).
Användarens profilbild
Av Helena
Jag har haft många sjalar som jag inte riktigt gillat. Ibland är färgen fin, men jag tycker att de är för tjocka eller för stela. Ibland är de underbara, men jag trivs inte i färgen. Ibland får de stanna och vänta på att jag ska börja gilla dem, ibland är jag för pank, då måste jag försöka sälja dem.

Jag är hemskt kräsen när det gäller sjalar och det blir bara värre och värre. :roll:
Av Pétronille
Malin&Isaac skrev:Har en sjal här hemma just nu, som bara är FEL!
En helt nyköpt Bali Baby Breeze i färgeb Psyche :(

Det blir till att sälja den!
Varför gillar du den inte?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?