Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Trista
Hej på er allihopa, jag undrar om det är någon som har erfarenhet av microfleecesjalen Calin Bleu. Har funderingar på att skaffa en sådan (ska ha barn i september). Men skulle vilja ha lite råd om den är att föredra framför mameco eller Mody wrap som jag annars har spanat in lite lätt. Det är ju också väldigt bra pris på Calin Bleu just nu bland flera internetföretag, samt att jag kommer att bära runt på mitt pyre under de mer kyliga månaderna.

Snälla HJÄLP mig, känner mig sååå splittrad i vilken sjal jag ska välja....

/Ewa
Av ninen
Fleece kommer nog att vara varmt i September. Skulle rekommendera en trikåsjal att börja med. Du vill ju kunna bära inomhus också.
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Ja jag tror också att fleece kommer att bli för tok för varmt. Tänk på att man som nybliven mamma är varm i sig själv av alla hormoner i kroppen, och att då ha en fleecesjal dessutom blir jättevarmt. Kanske bra som alternativ till ytterkläder när det blir kallare ute, men inte som första sjal :wink:
Användarens profilbild
Av Cinnamon
Jag gillar min fleecesjal. Nu använder jag den mest när vi går ut. Det blir inte så mycket sjalande inne. Trikåsjalen tycker jag är svårare att knyta bra än fleecesjalen. (Fast jag tycker också att min vävda sjal är allra lättast att få till en bra knytning med...)
Användarens profilbild
Av zmurfan
Fleecesjalen är varm och gosig. Har du den inomhus så bör du ha bara ett linne på dig och helst inga kläder på barnet annars blir det för varmt för er bägge.
Den är mjuk och lättknuten. Och man kan bära ganska tungt med den. Jag bar Oscar en del förra vintern och då vägde han 9-10 kg nånting.
Av Trista
Tack så mycket! för era kloka råd angående flis, nu käns det lite lättare att bestämma sig för vilken sjal man ska välja, det är verkligen en djungel där ute. Genom det ni har skrivit så blir det nog att jag ska sattsa på en trikåsjal.

// åter igen tack för era goda råd Ewa
Användarens profilbild
Av P
Jag gillar min fleecesjal massvis. Men kanske inte om du vill bära mycket inne. Men som ett kompliment till en annan sjal är den kalas.

If you’re an avid Monopoly Go player, you kn[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?