Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mojsan
Jag o flickorna ska iväg med tåg över helgen, och således krävs slimmad packning, jag tar med kombivagnen med ståbrädan och ligginsatsen och så vill ju jag såklart ha med sjal/-ar. I vagnen ligger lillasyster på fårskinn+peekaboobärpåsen (=således bärverktyg 1) och i fotänden brukar en trikåsjal husera (=bärverktyg 2), så finns den med när det behövs. Dilemmat är då om jag ska ta med MamEcon, min absoluta favorit i stadighet och grad av omslutenhet, eller sinon, som ju är så tunn och smidig, men som jag tycker är snäppet sämre iom att den lättare skär in. Subtil skillnad, men iaf. Och nu har jag bara några timmar på mig att packa!

Hjääälp!
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
Mam eco såklart, favoriten vinner alltid i längden! Modigt att åka på resa med döttrarna :D
Användarens profilbild
Av zmurfan
Mam Eco röstar jag på... du säger ju själv att Sino är sämre och skär in.
Användarens profilbild
Av norkmedoo
mam eko :D
Av Siri
ursäkta trådkapningen, men jag försöker lära mig lite, novis som jag är

vad är denna mam eko för en förträfflighet? var hitta?
Användarens profilbild
Av mojsan
....äsch, jag vet inte. Utrymmesmässigt har ju sinon klara fördelar, och det är bara en liten gradskillnad på dem, jag tycker sinon är en jättebra sjal, lixom!... hmm... och sinon är mer lättmatchad i färg, kanske... nå, lyxproblem, såklart, jag har två riktigt bra svalisar :D
Användarens profilbild
Av mojsan
Siri skrev:ursäkta trådkapningen, men jag försöker lära mig lite, novis som jag är

MamEco är en finsk sjal med bomull/hampa, sval och stadig på en gång. Me like. Snygga ringar tryckta på oxå. Kolla exv mammabarn.se och babyboden.nu.
Av Siri
mojsan skrev:
Siri skrev:ursäkta trådkapningen, men jag försöker lära mig lite, novis som jag är

MamEco är en finsk sjal med bomull/hampa, sval och stadig på en gång. Me like. Snygga ringar tryckta på oxå. Kolla exv mammabarn.se och babyboden.nu.
tack :)

Ha en bra resa!
Användarens profilbild
Av mojsan
Jag är hopplös. Nu har jag packat ner båda :roll: Fast jag vet att vi inte ska till ett u-land, att våra vänner har tvål eller tvättsåpa om en såpass trist olycka skulle ske, och peekaboon är med. Så nu finns sinon i min lilla väska, och mamEcon i vagnen... Hopplös, som sagt.
Användarens profilbild
Av norkmedoo
mojsan skrev:Jag är hopplös. Nu har jag packat ner båda :roll: Fast jag vet att vi inte ska till ett u-land, att våra vänner har tvål eller tvättsåpa om en såpass trist olycka skulle ske, och peekaboon är med. Så nu finns sinon i min lilla väska, och mamEcon i vagnen... Hopplös, som sagt.
:lol: :tumup:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?