Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Är på väg att införskaffa en ev dessa bärselar, jag behöver snabb hjälp att avgöra vilken.

Jag har alltså en 2-åring och en 1-åring och i Januari kommer det en nyfödd. Den nyfödda kommer jag bara i babybundlern men de andra två vill jag kunna bära i selen, helst på rygg, mage och höft. Eller höft är inte nödvändigt (bara lyx :D )

Det är begagnat som gäller och priserna är ungefär detsamma.

Kan någon med insikt spalta upp lite för och nackdelar? :D :D :D
fantasiflicka skrev:Är på väg att införskaffa en ev dessa bärselar, jag behöver snabb hjälp att avgöra vilken.

Jag har alltså en 2-åring och en 1-åring och i Januari kommer det en nyfödd. Den nyfödda kommer jag bara i babybundlern men de andra två vill jag kunna bära i selen, helst på rygg, mage och höft. Eller höft är inte nödvändigt (bara lyx :D )

Det är begagnat som gäller och priserna är ungefär detsamma.

Kan någon med insikt spalta upp lite för och nackdelar? :D :D :D
Sutemi: Korsas på bröstet om du bär på ryggen (kanske inte det bästa om man ammar eller är storbystad....). Tycker annars att Sutemi är snyggast men det blir en ny ergo för oss för den passar på min stora man :wink: Hade en Patapum (som nu bor hos Sannasmamma :-)) men den var förliten för mannen. Se också för de olika selarna: http://www.littlepossums.co.uk/slings/soft-slings.htm. På http://sutemigear.com/gallery/ ser du en del bilder på Sutemi.
Användarens profilbild
Av sus
Jag har en sutemi och är storbystad men tycker inte att de korsande banden är något större problem, Eftersom banden är ganska breda trycker de in tuttarna ganska jämt så att säga. När jag provade Ergon tyckte jag däremot att den lilla remmen fram som håller ihop axelbanden tryckte ner brösten till ett enda stort gigantiskt hängbröst :wink:
Men det där måste man nästan testa själv

Jag valde Sutemin av två anledningar: Den är snyggast och jag ville kunna bära på höften. Däremot har jag saknat ett vettigt huvudstöd nu när jag börjat bära mer på ryggen.
Användarens profilbild
Av Anna
Japp, det är huvudstöd på ergon och det går att få upp själv när man bär på ryggen omman är hyfsat vig i armarna, på sutemi tror jag det är omöjligt att fixa själv. Jag kan iaf inte.
Användarens profilbild
Av April
När jag provade Ergon tyckte jag däremot att den lilla remmen fram som håller ihop axelbanden tryckte ner brösten till ett enda stort gigantiskt hängbröst Wink
Men den där remmen kan man välidgt enkelt flytta upp och ner, man kan flytta upp den så att den hamnar vid nyckelbenet :-)

Kram
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
:D

Tack alla som svarade!
Jag har betalat ergon och väntar med spänning på ett paket på posten.
:wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:

Det blev ju en begagnad, men nästan halva priset mot vad den kostar i butik...
men det är ju en sådan gammal modell, den blå...Åhhhh, det ska bli så kul när den kommer!!! :D :D :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?