Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av lotti
Pratade med en mamma idag som har en son hade höfledsluxation vid födslen. Jag undrade om någon från sjukhuset tipsat henne om att bära i sjal och att undvika BB??? Nej, det hade ingen sagt ett ljud om! :shock:

Är det bara jag som tycker det är konstigt???? Att bära i sjal kanske man inte tipsar om men att man inte säger något om att bära barnet på fel sätt tycker jag är mycket märkligt!!! :?
Användarens profilbild
Av lindamarie
Sjukvården :Hahaa:
Jag är inte förvånad över att hon inte fått information...
Nä jag har inget större förtroende för sjukvården på det stora hela...-man måste liksom vara frisk för att kunna vara sjuk annars blir man bara överkörd.
Användarens profilbild
Av trollmamma
Men hade barnet skena ??? för då sitter den ju rätt oavsätt ....
Användarens profilbild
Av annemi
Med skena på barnet kan hon väl inte ha barnet i Babybjörn :?
Användarens profilbild
Av tesoj
Till en släkting till mig sa de att det var bra att bära i BB, men hon bär mest i min trikåsjal.
Användarens profilbild
Av Mammut
Men när var det? Det är ju stor skillnad på 70-talet tex. och idag...hoppas jag... :roll:
Användarens profilbild
Av Helena
Barnet kan nog inte sitta fel i babybjörnen med skenan. Men det kan ju hända att det blir svårt att få in paketet i Babybjörnen.

Vi hade ju skena när Saga var liten och ortopeden var ju mycket ointresserad av sjalen. Men jag tror att när behandlingstiden är över, då räknas väl barnet som kurerat och då var det inget man skulle tänka på alls, jag frågade ortopeden. Men det måste ju ändå vara bättre för barnet att fortsättningsvis bäras i sjal för att stabilisera höfterna ändå mer.
Användarens profilbild
Av lotti
Mammut skrev:Men när var det? Det är ju stor skillnad på 70-talet tex. och idag...hoppas jag... :roll:
Förtydligande: Barnet är 5 månader i dag och hade skena de första tio veckorna!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?