Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av lindamarie
Har det hänt att ni blivit missnöjda med ett sjalköp? :roll:
Vad gör man när man köpt en begagnad sjal och knyter den för första gången och känner nää det här är fel.... :(
Användarens profilbild
Av tinaw
(säljer den)... Jodå, det har hänt nån gång att en sjal inte varit precis som man tänkt sig. Så blir det ju ibland när man inte kan prova alla sorter irl.
Av Tyche
Har en sjal här hemma just nu, som bara är FEL!
En helt nyköpt Bali Baby Breeze i färgeb Psyche :(

Det blir till att sälja den!
Användarens profilbild
Av sanna73
Har gjort felköp ett par gånger, men jag har sålt dem vidare och sett det som att jag blivit en erfarenhet rikare :wink:
Vill man hinna pröva så många sjalar som möjligt så är det nog oundvikligen så att vissa blir fel :hmm:
Användarens profilbild
Av korell
Det har hänt :lol: Men det brukar lösa sig genom snabb försäljning och så tänker man intemer på det :wink: Det är ju positivt också!, har man väl testat slipper man dels ångra att man inte provade och dels slipper man göra samma misstag igen :hellu:

Glada tankar!
Användarens profilbild
Av exiteme
lindamarie skrev:Har det hänt att ni blivit missnöjda med ett sjalköp? :roll:
Vad gör man när man köpt en begagnad sjal och knyter den för första gången och känner nää det här är fel.... :(
Jag köpte en wellen granat. Den och jag funkade inte ihop... :roll: Förra ägaren köpte tillbaka för 50kr mindre än vad jag gett :-)
Användarens profilbild
Av zmurfan
Japp det har hänt!
Har väl haft 3 stycken som bara bott här en vecka vardera ungefär. Upptäckte att de inte var något för mig, att jag inte gillade färgsättningen eller vad det var. Sålde de vidare för samma summa som jag gett för dem ungefär.
Användarens profilbild
Av annemi
Sälj den vidare, det finns kanske nån annan som vill ha
Användarens profilbild
Av Alven
Det har hänt flera gånger :oops: och de har då blivit liggande ett tag eftersom jag inte har kunnat med att sälja dem direkt, men så har jag hittat nåt annat jag velat prova och då har felköpen åkt! :D
Användarens profilbild
Av sanna73
Som jag ser det så är felköpen en viktig del i det eviga hjul som är sjalbarna säljtråd 8).

Mitt felköp är någon annans drömsjal, om vi alla bara köpte drömsjalar hela tiden skulle ju
säljestråden dö ut och vad skulle jag då roa mig med :roll:
Användarens profilbild
Av Elwi
Sälj den! Ingen idé att samla på massa sjalar som inte används. Ta pengarna och gör nåt roliga av dom istället... som att köpa en ny sjal för!!
Användarens profilbild
Av Panakeia
Malin&Isaac skrev:Har en sjal här hemma just nu, som bara är FEL!
En helt nyköpt Bali Baby Breeze i färgeb Psyche :(

Det blir till att sälja den!
Kan du inte returnera?
distansköpslagen? om den vca ny alltså...?
Användarens profilbild
Av zandrama
Jodå, dels en Sino, som har fått ett bra hem hos en annan sjalbarnare och så en beggad EllaRoo Aloe som var svagt rosarandig, jag trivs inte alls med det, så nu ska den få flytta och så ska jag hitta en helt enfärgad Aloe. 8)
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Japp en hoppe Paris som bara stannade någon dag :roll:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?