Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Beatrice
belinda skrev:knyt du upp en irländsk fårhund, och fota, det skulle jag gärna se :mrgreen:
kan ju bli knepigt förstås då det är en isländsk fårhund hon har. Men den kanske har fårhundsvänner från andra öar. :lol:
Av belinda
Beatrice skrev:
belinda skrev:knyt du upp en irländsk fårhund, och fota, det skulle jag gärna se :mrgreen:
kan ju bli knepigt förstås då det är en isländsk fårhund hon har. Men den kanske har fårhundsvänner från andra öar. :lol:
hoppsan :oops: :lol: vilken av dem är det som är så det jättestor, det är irländsk va? men isländsk fårhund är kanske inte heller så mini :lol:
Av blobban
belinda skrev:
Beatrice skrev:
hoppsan :oops: :lol: vilken av dem är det som är så det jättestor, det är irländsk va? men isländsk fårhund är kanske inte heller så mini :lol:
:D Det finns något jättestort som heter irländsk varghund. Kanske är det den rasen du tänker på?

Den egna vovven tackade bestämt nej till att bli buren i sjal - och jag propsade inte på precis. :wink:

Mannen och jag övningsknyter och försöker tänka oss en gosig unge där i sjalen, fast nu är det bara platt och trist. Bf om en vecka, så snart blir det sjalknyt på riktigt! Sååå roligt och spännande! :D
Användarens profilbild
Av Sami
upp på ryggen... hihi Det är en ganska ny ras som är framtagen för enbart sjalknytningsövningar!!! :wink:

Ja det har varit intressant att se en hund på ryggen... min knäppishade säkert gillat det... han åkte sjal som valp... men nu är han nog lite stor..han är lika lång som jag när han står på bakbenen (nästan)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?