Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av surftrollet
En usel bild som inte visar vad den ska, men här har han sina nya kläder på sig:

Sydde byxor igår kväll och body igår/idag. (Föräldraledig för att vara med barnet? Äh, han tyckte faktiskt att det var jättekul att sitta brevid och leka med overlockens skräplåda. :D)

Bodyn har en halsringning som matchar byxorna färgmässigt. Byxorna är en smula stora, men jag räknar kallt med att det är ett problem med en lösning. ;)
Senast redigerad av surftrollet den tor sep 27, 2007 09:11, redigerad totalt 2 gång.
Användarens profilbild
Av Isanna
Oj vilket snyggt paket! Brallorna, bodyn och go-bebisen!
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
Ursnyggt, ser jätteproffsigt ut!

Värsta träningspasset ser det ut som om gossen kör, tänk om man kunde se så där glad och opåverkad ut när man gjorde som han :lol: 8) :wink:
Användarens profilbild
Av Jason
Snyggt! Och vilken söt bebis :loving:
Användarens profilbild
Av Kusmi
Woow jättefina!
Användarens profilbild
Av bani
I loooove. Älskar rött!:app:
Användarens profilbild
Av sacha42
underbart :D
Användarens profilbild
Av annemi
Jättefint :D

Vad har du för mönster? Eller har du gjort det själv?
Av surftrollet
Tack! :D Jag tycker inte det syns hur de verkligen ser ut på den bilden, men röd är han iaf! ;)

För bodyn ritade jag av en av hans andra bodyer och byxmönstret kommer ur "Sy kläder til småbarnen" av Anita Gunnars. Byxorna är i bokens storlek 62-68, fast med sänkt midja, men jag tycker att de storleksmässigt är närmare 80. Bebisen har annars kläder i stl 74. :roll:
Användarens profilbild
Av puppan
Wow vad snyggt!
Användarens profilbild
Av 3-barns mor
Oj, vad fint! Skulle passa perfekt på min lille gubbe! ;)
Av eamane
Jättefina kläder! Vill oxå ha såna...

Vilken uppdatering! Grattis! :loving:

Nu har jag äntligen kommit mig för att s[…]

Virkhjälp sökes!

Sjalbarn är bäst :heart: Verklige[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?