Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av emelie
:loving: :loving: :loving:

Hur nöjd kan man egentligen få vara med ett köp?
Går här o bär o bär på ryggen, fast Oliver egentligen borde göras i ordning för natten nu... men jag ska bara bära liiiiiite till, sen så.
(Förresten gör det nog inget om han somnar lite senare än vanligt...)

Sambon sa när jag packade upp den:
-men det är ju jeanstyg!? Det sa du inte när jag valde!

eeh, Ergo DENIM! Vad skulle det annars vara? :duh: :roll:

men han bär nog snart ändå... :twisted:

Diddeldi - :vågen: Tack för snabb leverans!
Användarens profilbild
Av annemi
Grattis! :D

Den är jättefin (jag har skaffat en med)
Användarens profilbild
Av Eulalia
Vad roligt :) !
Vill se livebild 8) ...
Användarens profilbild
Av emelie
Eulalia skrev: Vill se livebild 8) ...
Jag får väl skaffa ett konto hos fl då. Så jag kan länka bilder hit. 8) :lol:

Åh, den är så fin!
Bar Viktor, 4,5år en stund nu innan han somnade också.
Det fungerade bra, förutom att han höll på skoja o slänga sig fram o tillbaks.
Användarens profilbild
Av emelie
annemi skrev:Grattis! :D

Den är jättefin (jag har skaffat en med)
:app: lyllo oss! 8)
Användarens profilbild
Av svas
Kul att du är nöjd!!! Jag vet inte alls hur jag egentligen trivs med min. Jag tycker inte den sitter så bra på mig. Axelbanden sitter knasigt. Jag kanske har för sluttande axlar.. Och än så länge tycker inte Lilla S 8 månader att det är roligt alls att sitta i Ergon. Han är iofs inte van att åka på ryggen, så det är nog en vanesak. Jag vill så gärna gilla Ergon för tanken är att den ska ut och fjällvandra i sommar...
Användarens profilbild
Av diddeldi
svas skrev:Kul att du är nöjd!!! Jag vet inte alls hur jag egentligen trivs med min. Jag tycker inte den sitter så bra på mig. Axelbanden sitter knasigt. Jag kanske har för sluttande axlar.. Och än så länge tycker inte Lilla S 8 månader att det är roligt alls att sitta i Ergon. Han är iofs inte van att åka på ryggen, så det är nog en vanesak. Jag vill så gärna gilla Ergon för tanken är att den ska ut och fjällvandra i sommar...
har du testat att justera bröstremmen upp och ner? det är lite olika hur högt man vill ha den, jag måste ha den jättehögt för att inte axelbanden ska glida av men då blir det bekvämt.
Användarens profilbild
Av svas
diddeldi skrev:
svas skrev:Kul att du är nöjd!!! Jag vet inte alls hur jag egentligen trivs med min. Jag tycker inte den sitter så bra på mig. Axelbanden sitter knasigt. Jag kanske har för sluttande axlar.. Och än så länge tycker inte Lilla S 8 månader att det är roligt alls att sitta i Ergon. Han är iofs inte van att åka på ryggen, så det är nog en vanesak. Jag vill så gärna gilla Ergon för tanken är att den ska ut och fjällvandra i sommar...
har du testat att justera bröstremmen upp och ner? det är lite olika hur högt man vill ha den, jag måste ha den jättehögt för att inte axelbanden ska glida av men då blir det bekvämt.
Jag ska kanske träffa tisse på fredag och då får hon gå igenom Ergo-tekniken ytterligare en gång. Sist hade jag inte ens provat den före. Nu har jag testat en del här hemma och är väl mer mottaglig för instruktioner. Jag har läst i några andra trådar att det finns fler småttingar som har problem med ergon. Jag är bara 159 lång.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?