Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Linnea
nej vad trist, kan du inte kontakta återförsäljaren och kolla om den minskningen är att räkna med!?
Användarens profilbild
Av Maerion
Men är du säker på att du fick rätt längd då? Det verkar ju galet att den ska ha krympt SÅ mycket!
Användarens profilbild
Av sacha42
Maerion skrev:Men är du säker på att du fick rätt längd då? Det verkar ju galet att den ska ha krympt SÅ mycket!
:iagree: galet mkt måste den ha krympt :shock: så den borde du ju få byta då :roll:
Användarens profilbild
Av diddeldi
det låter väldigt mycket, fast nästan alla didysar är för korta direkt efter tvätt. man måste bära i dem några gånger innan de drar ut sig till rätt längd, man kan dock snabba på det genom att dra i den ordentligt efter tvätt (fuktig eller torr). men 70 cm för kort låter väldigt mycket iofs :hmm:
Användarens profilbild
Av Eulalia
Det verkar ju inte riktigt klokt :shock: !
Hoppas att du kan reklammera den på ngt sätt.
Användarens profilbild
Av Droppen
Ja nån extra längd får man ju inte räkna med när det gäller en Didy men det här låter ju knasigt kort! :shock:
Hoppas du får ett snabbt och bra svar! :)
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
Bigfoot skrev:Nu har jag fått svar från Didymos och de vill att jag skickar tillbaka sjalen.
Återstår att se vad domen blir... :?
Snabbt svar iallafall!
Användarens profilbild
Av ZaZi
EmilsMamma skrev:
Bigfoot skrev:Nu har jag fått svar från Didymos och de vill att jag skickar tillbaka sjalen.
Återstår att se vad domen blir... :?
Snabbt svar iallafall!
Ja, bra att de svarade så snabbt! Hoppas att det ordnar sig, att de ersätter med en ny i rätt längd. För jag (som ju oftast köper beg och redan tvättade didysar) tycker att det verkar mysko att den krympt så mycket! :shock:
Användarens profilbild
Av annemi
Det var ju vääl stor skillnad :shock:

Hoppas dem skickar dig en ny
Användarens profilbild
Av Alven
Men didysarna är rätt korta. Jag är väldigt smal över överkroppen (men rätt lång) och jag kan knyta omslutet med knuten fram med min 7:a, men det är inga störra marginaler. Jag knyter inte i ändarna, men mer är det inte...
Användarens profilbild
Av sanna73
Så tråkigt, du som var så glad åt din nya kille :(

Hoppas du får hem en ny fräschin 8)
Användarens profilbild
Av Droppen
Meeen är du otursförföljd din stackare? :shock:

Tycker absolut du ska skicka tillbaka denna och självklart ska du ersättas för båda frakterna.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?