Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Pétronille
En kompis som bott i Amsterdam sa att där brukade de cykla med bebis i babybjörn... Inga hjälmar. :?
Men jag skulle inte cykla med bebis i sjalen...
Användarens profilbild
Av snigel
I går en kort joggingrunda utan sjal, idag en kort stavgångstur med sjal (och drygt 6 kg bebis)! Kändes bra!
Användarens profilbild
Av Cecilia
snigel skrev:I går en kort joggingrunda utan sjal, idag en kort stavgångstur med sjal (och drygt 6 kg bebis)! Kändes bra!
Kul med fler Järfälla bor! :hello:

Jag har faktiskt just köpt stavar i fredags och tänkte komma igång och motionera lite. men jag har inget sjalbarn kvar längre nu. Jag höll på att skriva "tyvärr", men det är ju roligt att de blir stora också.

Numera cyklar de istället för att bäras! :heart: Juni utan stödhjul och Tindra med full fart på sin lilla springcykel. Jag hinner knappt med, så det är dags att bättre på konditionen tror jag.

Jag har köpt nya jympaskor också och tänkte gå på friskis, de har ju gratis kampanj nu i maj. Det är ju som ett tecken på att jag ska komma iväg igen! :idea: Jag brukar alltid gå 1-2 gånger i veckan, sen gjorde jag bara ett litet uppehåll pga graviditetsillamående, och sen fick jag foglossning och bebis och så rullade det på ... Och nu plötsligt den lilla pausen blivit 5 år! :shock:

Men nu har jag både nya skor, ny bh och stavar, och det är väl bara motivationen och orken som saknas... :lol:
Användarens profilbild
Av Vida
Eulalia skrev:Vad tror ni, skulle cykling gå? Eller är det förenat med livsfara :roll: ?
Vi cyklar med knytet i ergon på ryggen... Sen om det är rätt eller fel har vi inte riktigt kommit fram till, men det känns väldigt väldigt bra... (jag startade en tråd under bilder om det... eller rättare sagt jag la en bild på oss cyklandes där och sedan blev det en diskussion till följd av det...)
Användarens profilbild
Av snigel
Cecilia skrev:Jag har faktiskt just köpt stavar i fredags och tänkte komma igång och motionera lite. men jag har inget sjalbarn kvar längre nu. Jag höll på att skriva "tyvärr", men det är ju roligt att de blir stora också.
Du kan ju låna min... 8)
Cecilia skrev: Men nu har jag både nya skor, ny bh och stavar, och det är väl bara motivationen och orken som saknas... :lol:
Säg till om du vill ha sällskap! Kanske en liten Järfälla-stavgångsgrupp-med eller utan barn i sjal!
Användarens profilbild
Av Cecilia
snigel skrev:
Cecilia skrev:Jag har faktiskt just köpt stavar i fredags och tänkte komma igång och motionera lite. men jag har inget sjalbarn kvar längre nu. Jag höll på att skriva "tyvärr", men det är ju roligt att de blir stora också.
Du kan ju låna min... 8)
Cecilia skrev: Men nu har jag både nya skor, ny bh och stavar, och det är väl bara motivationen och orken som saknas... :lol:
Säg till om du vill ha sällskap! Kanske en liten Järfälla-stavgångsgrupp-med eller utan barn i sjal!
Hahaha... jo det vore ju schyst att få låna. :lol: Bebisen undrar vad det är för konstig tant som den sitter hos. 8)

Men det vore ju kul med promenad sällskap! :D Har vi träffats någongång? Vet du vem jag är? :hmm: Jag känner nog inte igen dig tror jag, men det är ju lite svårt att säga utifrån signaturen så här bara.

Vi bor i alla fall i Västra Jakobsberg, nära Svas. Vi brukar vara ute mycket i lekparken med våra busiga små tjejer. :D
Användarens profilbild
Av snigel
Cecilia skrev:Men det vore ju kul med promenad sällskap! :D Har vi träffats någongång? Vet du vem jag är? :hmm: Jag känner nog inte igen dig tror jag, men det är ju lite svårt att säga utifrån signaturen så här bara.
Nej vi har nog aldrig setts. Är ju ny här och rätt nyinflyttad i storstaden. Bor fn i Viksjö och försöker få till lite mer regelbunden motion! Lättare nu när man är föräldraledig att få tid till det!
Användarens profilbild
Av Eulalia
NeaVida skrev:
Eulalia skrev:Vad tror ni, skulle cykling gå? Eller är det förenat med livsfara :roll: ?
Vi cyklar med knytet i ergon på ryggen... Sen om det är rätt eller fel har vi inte riktigt kommit fram till, men det känns väldigt väldigt bra... (jag startade en tråd under bilder om det... eller rättare sagt jag la en bild på oss cyklandes där och sedan blev det en diskussion till följd av det...)
Finns tråden kvar (nyfiken :oops: ) var det länge sedan det diskuterades ? :)
Användarens profilbild
Av Delfinen_78
NeaVida skrev:
Jag rekomenderar definitivt inte att cykla med barn i sjal/sele, ännu mindre efter att jag voltat med cykeln och med Miranda i cykelsits på pakethållaren för ett knappt en månad sedan. Hade jag haft henne i sjal/sele då så vete katten om hon hade klarat sig då jag troligtvis hade krossat henne, antingen mot styret om hon hade suttit på magen eller genom att jag landat på henne om hon suttit på ryggen. Nu fick hon bara ett skrubbsår på 2x3 mm på ena långfingret. Det finns en tråd under OT om en vurpan (orkar inte leta rätt på länk nu)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?