Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Helena
Jag funderar lite på varför Hoppediz är mer elastisk än andra sjalar, vad det fyller för funktion? När jag bar i Hoppedizen på magen tyckte jag det var lite lättare att stoppa in barnets huvud under korset när det somnat eftersom sjalen töjde sig mer. Men just när man knyter en Hoppediz måste man ju dra och hålla på mycket mer med sjalen än när man knyter de sjalar som jag har nu Didymos och Easycare.
Användarens profilbild
Av sus
Tror du inte att det är så att Hoppizen är mer elastisk för att den är lite lösare vävd än till exempel Didy? Frågan är om det är "med flit" för att få den mer elastisk eller om det bara är så det blir när man gör en lite billigare produkt.
Användarens profilbild
Av Helena
Jag tror att de gör det med flit, för jag läste något på hemsidan om att de tyckte att andra typer av vävda sjalar inte var tillräckligt elastiska.

Girasolen är ju också handvävd och den upplevde jag inte som lika elastisk, fast jag vet inte om den var hårt eller löst vävd.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?