Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av jag71
har inte sett den tidigare men det låter ju som om den vore underbar.
Användarens profilbild
Av Panakeia
jag har kikat på den också, den finns hos http://www.mammabarn.se också,
den e ju lite speciell iom att den är ribbad, det gjorde att jag inte ville ha den, men gillar man ribbat så! den e mjuuuuk!!
Har för mig att jag uppfattade den som rätt tjock, men jag ska inte svära på det, minns inte säkert...
Men jag minns att den var mjuuuk...

lottie själv kan nog komma med recention! jag har inte provknutit den så jag kan inte uttala mig om bärkomforten...
Användarens profilbild
Av Scharlott
Panakeia skrev:lottie själv kan nog komma med recention!
Frågan är väl om man törs det :hide: eller om det anses vara smygreklam eftersom man är partisk :roll: Får väl framhålla att jag just nu inte har några Koala hemma (då den sista skickades rättså nyligen) och därför just nu hänvisar vidare till andra återförsäljare samt tillverkaren 8) Är det trots allt så att mitt inlägg "ogillas" får ni väl be någon moderator att ta bort det :wink:

Hur som helst, Koala är tillverkad i 100% SKAL-certifierad ekologisk bomull, vilket gör den skonsam både mot en nyfödd bebis hud och vår miljö. Den har de fördelar som finns med elastiska bärsjalar, dessutom är den mjuk och stadig och rekommenderas av tillverkaren upp till 2 års ålder (även om jag förmodar de allra flesta använder trikåsjalar främst under barnets första levnadsår :wink:).

Koala kommer från danska Slynger och finns i Sverige hos www.babyhip.se , www.knyt-an.se och även hos oss www.mammabarn.se
Mer info finns även på tillverkarens hemsida www.slynger.dk
Användarens profilbild
Av The_Fairy
Tack för era svar! :-)

Det är ju inte så käckt om den är tjock i tyget eftersom bebisen kommer i början av juni, vill ju inte få värmeslag! ;-)

Finns det ngra andra trikåsjalar som är ekologiska?
Eller är det först när jag skall välja en vävd sjal som jag kan få en i ekologiskt tyg?
Användarens profilbild
Av Scharlott
The_Fairy skrev:Finns det ngra andra trikåsjalar som är ekologiska?
MaMECO är tillverkad i ekobomull och hampa :wink:
Användarens profilbild
Av The_Fairy
Lottie skrev: MaMECO är tillverkad i ekobomull och hampa :wink:
Den såg fin ut! :-)
Någon som har någon erfarenhet av den?
Användarens profilbild
Av The_Fairy
Ah, såg Sveas tråd precis! :-)

If you’re an avid Monopoly Go player, you kn[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?