Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag ska köpa en Ergo men kan inte bestämma mig för vilken färg. :hmm: Vill helst ha en beige men funderar på om smuts syns fortare på den än på de andra. Har haft beige jacka som jag tyckte allt syntes på, den var iofs lite ljusare i färgen. Vad säger ni som har beige Ergo (eller Patapum för den delen)???
Användarens profilbild
Av melon
Vi har en beige ergo och en svart patapum och den beiga ser ren ut i all evighet (ja ja den har väl blivit smutsig någon gång antar jag :roll: :wink: ) medans den svarta blir smutsig på stört.

Ta den färgen du tycker är snyggast tycker jag!!!
Användarens profilbild
Av mymlan
Det låter ju bra! Då blir det en beige. :)
Användarens profilbild
Av mymlan
Ja det blir en ny. Jag har köpt nästan alla andra barnsaker på Blocket (är nog allvarligt Blocket-beroende :wink: ) eller ärvt så jag tänkte lyxa till det med en ny sele! Jag fick prova hos Sagogrynet så jag vet att den passar mig och lilleman gillade att sitta i den. :D
Användarens profilbild
Av Summer
Jag tycker också att du ska ta den färg du gillar. Är aldrig så roligt att vara bara praktisk... :wink:
Användarens profilbild
Av Luna
Jag har en beige Ergo. Visst är den smutsig men jag tycker inte att det syns så mycket.
Användarens profilbild
Av Annika80
Har en beige också och tycker inte den blir smutsig direkt.
Vet att de mörkare färgerna ofta bleks en del i tvätt/sol, så jag hade nog även pga. det valt en beige.
Användarens profilbild
Av Scharlott
Jag skulle gissa att camel (beige) är en av de mest smutståliga färgerna :wink: Såg förresten att valet står mellan camel och någon indigoblå. Vi har en indigo/camel och den är också rättså smutstålig. Välj den färg du tycker bäst om! 8)
Användarens profilbild
Av mymlan
Grrr, nu skulle jag beställa men så finns Camel inte i lager på Babyboden som jag tänkt beställa från. :x Skulle även ha en stickad ullbyxa o snappi o bodyförlängare så vill helst köpa allt på samma ställe för att slippa betala dubbel frakt. Typiskt jag som ville ha den NU!
Användarens profilbild
Av milimani
Vi har också en camel och inga fläckar syns där inte!
Användarens profilbild
Av melon
mymlan skrev:Grrr, nu skulle jag beställa men så finns Camel inte i lager på Babyboden som jag tänkt beställa från. :x Skulle även ha en stickad ullbyxa o snappi o bodyförlängare så vill helst köpa allt på samma ställe för att slippa betala dubbel frakt. Typiskt jag som ville ha den NU!
:| Åh, jag vet hur det känns, ett par veckor är lång tid att vänta när man väl bestämt sig... Får de inte in den snart då?
Användarens profilbild
Av mymlan
Jo jag mailade o frågade. Inom 2 veckor trodde hon så det är väl OK att vänta.... Men som du säger, när man väl bestämt sig vill man ha den o prova med en gång!
Hade annars hoppats att få den snabbt för jag ska på kurs hela söndagen o då följer mamma med som barnvakt. Tänkte att hon kunde provat selen då, hennes armar somnar om hon bär för tungt o jag tycker det blir lite svårt med sjalen för henne. Men T gillar ju sin vagn så det går nog bra ändå. :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?