Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Och nu håller jag på att bli galen för jag hittar det inte! Det finns en sida på internet där en vänlig själ lagt ut mönstret men jag hittar det inte! Vet ni om några sådana sidor? Har provat söka på google men hittade den inte... HJÄLP!!! På baksidan har den en ficka utan lock, på framsidan två fickor, varav en med, o en utan lock....
Av legenden29
JAAAA, visst är det den! Och jag har lyckats hitta mönstret! Vet inte hur jag klistrar in det dock... Testar med en länk till sidan där jag efter LÅÅÅÅÅNG tids letande fann det;
http://www.familjeliv.se/hem/snuttarna/ ... sm%F6nster
Hoppas inte Snuttarna tar illa upp.... Antar hon vill dela med sig eftersom hon lagt upp det på sin sida. TACK Snuttarna!
Av legenden29
Och tack, florin, för att du hittade så fina bilder till mig! Känner du någon som sytt väskan eller är den köpt? Såg på mönstret att en viss Lisa Smith verkar ha gjort originalet, hon kanske säljer väskor oxå. Synd att sidan du länkade till inte funkar, hade varit kul att se fler saker av henne.
Användarens profilbild
Av Mipsan
*tassar*
Äntligen hittade jag den länken jag har letat med ljus och lykta efter. Skam den som ger sig..

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?