Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vilken knytning är den bästa för att ha barnet framåt på magen?
Arvid börjar bli så nyfiken, han sitter och stretar utåt när han ligger mot mig så jag antar att det är dags att vända på honom...
Användarens profilbild
Av Anso
Prova att göra xomslut(se www.babyboden.nu) om du har en vävd sjal men sätt honom istället på höften för då ser han mer men det avlastar fortfarande bra för dig.
Användarens profilbild
Av pthegirl
Han är bara 3 månader, spelar det någon roll ang. bära på höft & rygg?
Användarens profilbild
Av sus
Den enda knytning som funkar framåtvänd med sjal är Buddaknytning men den gör att barnets tyngdpunkt hamnar ganska långt ut och många tycker därför at det känns tungt. Jag har sett bilder på folk som har sina barn framåtvända i ett venligt omslutet X (med smokingbältet utanför) Jag testade det själv en gång med min Moby och det funkade gansk bra men jag bär hellere på höften när Majken vill kunna titta ut.
Användarens profilbild
Av Alex
Jag testade att ha Kalle framåt i omslutetX en dag när han bara rev mig i ansiktet, och han gillade det stenhårt!! Inte alls lika mysigt, dock, och det känns inte som en "rätt" position för barnet. Bättre då att dra ut xet på höften och bära där.
Användarens profilbild
Av pthegirl
Jag har oxå provat att ha framåt i omslutet X med bältet utanpå men det känns som om han sitter likadant som i Baby Björnen ( helt rak i ryggen) & det blir ju inte ergonomiskt riktigt.... Det funkar ju ändå att ha honom mot magen & han kollar åt sidan. Vi fortsätter nog med det tills det känns bra att ha honom på höften.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?