Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av anna m
Jag har just beställt en skrynkelgås i natur. Nu funderar jag på om skrynklet försvinner om man färgar. Någon som testat?
Av belinda
nej det försvinner inte! :D
har inte testat men jag har för mej att någon försäljare sa att man kan köpa en natur om man inte hittar nån skrynklig i de andra färgerna för att färga själv!
Användarens profilbild
Av sacha42
DEt försvinner inte, färgade en naturgås råsa förra sommaren. Den blev dock lite mindre skrynklig :D
Användarens profilbild
Av Isanna
Tänk bara på att sömmarna inte kommer att färgas, bara så att du är medveten om det. Det blir tjusigt med lite kontrast, men kanske inte om man inte tänkt sig det. Men färga på, jag har färgat en gås jag med och det blev superfin!
Av karin2006
Jag har också färgat min och den är fortfarande skrynklig och numera en plommongås - fiiiin! :loving:
Av anna m
Funderar på vad jag ska ha för färg... jag hade en tanke när jag beställde den men det är borta nu...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?