Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Hej på er! Är sprillans ny här, vilket toppenbra forum :D Ni har säkert fått denna fråga miljoooooner gånger tidigare, men jag frågar ändå! Får första barnet sista augusti, och tänkte köpa en bärsjal att använda. Men vilken rekommenderar ni? Har förstått att det är en långsjal jag ska ha, men mer än så förstår jag inte.. snälla hjälp mig med tips och sånt!

tack på förhand!
Användarens profilbild
Av emelie
säger som tinaw - trikåsjal!

Jag bar Oliver i en skogsgrön Moby Wrap. :heart:
men det finns en uppsjö med olika fina färger o märken, du har ett fantastiskt val framför dig. :D

Grattis till din bebis och välkommen hit! :D
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Hej och välkommen hit!

Kul att du tänker bära i sjal :) . Jag tycker också att en trikåsjal är både mysigast och enklast att använda till en liten bebis, dels för att den är så mjuk men också för att man kan knyta den en gång och sen ta barnet i och ur sjalen under dagen utan att knyta om (möjligtvis dra åt knuten lite bara)!
Välj en som du tycker är snygg - det är mitt tips!

Själv ska jag få mitt tredje barn i mitten av augusti och vi har redan inhandlat en Sino och en Hug-a-Bub till bebben :wink:
Användarens profilbild
Av sagogrynet
:hello: Hej och välkommen! :D

Håller med de andra, trikåsjal är överlägset mysigast till nyfödingar! :loving: Jag föredrar Babybundler, men det är en smaksak...
Sedan när bebisen börjar väga lite mer kan du komplettera med en vävd sjal, och då rekommenderar jag att du letar upp en sjalträff i närheten, så att du kan få titta och känna på en massa olika varianter, för det finns många att välja på och det är väldigt svårt att ge råd om vilken man ska välja... alla har sina egna favoriter! :lol:

Lycka till! :D
Användarens profilbild
Av Isanna
Hej och välkommen!

Instämmer med alla föregående talare: Välj en trikåsjal som du gillar i färgen och i priset.

Sino är dyrast men den är tunn och därmed sval enligt många. Själv hade jag en Cuddly Wrap som jag gillade, och kompisar har haft Moby Wrap, Baby bundler med flera och de flesta har varit nöjda. Så välj en du fastnar för!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?