Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Maerion
Svårt att säga ALDRIG, men som det känns nu är det Groddyn och min oranga gås, eftersom de inte finns att få tag på om jag skulle ångra mig. :D
Användarens profilbild
Av Alven
Mobyn, min allra första! (som jag använde). det var den som fick mig hooked på sjalar! :D
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
Min underbara regnbåge...

Jag hade dock en svacka för ett tag sen då den nästan var på väg att säljas...men det var en väldigt bra "nära-sälj-upplevelse" för mig! Nu veeeeet jag att hon ALDRIG ska säljas. Jag hade ångest och vred mig över att kanske sälja henne så nej, underbara regnbågsflickan stannar i casa fantasifamiljen.

Om någon missat det så är hon en easycare...jag gillar dock inte att sätta etikett på personer men jag har hört att sådant kan vara intressant... 8) 8)

Själv då linda marie?
Användarens profilbild
Av Anso
Min hemsydda kornblå sidenringsjal med drakar för den ska David och mina ev. barnbarn döpas i och så Hannas BäraBarn Oceanringsjal som var vår första sjal.
Användarens profilbild
Av Anva
det måste bli irisen och elden. Tror inte jag kan skiljas från nån av dem.
Användarens profilbild
Av thanisa
Jag kommer aldrig sälja min katja. Det är vår första sjal och den enda vi hade under över 3årstid av bärande. En annan katja hade inte varit samma sak, då den kommer få finnas med mig. indio zimt/kobalt tror jag också att jag kommer ha svårt att sälja. Blev förälskad i den vid första ögonkastet så jag tror den kommer få stanna här. Är dock inte alls lika säkert som katjan. De andra sjalarna kan nog säljas den dag de inte används.
Användarens profilbild
Av lindamarie
fantasiflicka skrev:Min underbara regnbåge...

Jag hade dock en svacka för ett tag sen då den nästan var på väg att säljas...men det var en väldigt bra "nära-sälj-upplevelse" för mig! Nu veeeeet jag att hon ALDRIG ska säljas. Jag hade ångest och vred mig över att kanske sälja henne så nej, underbara regnbågsflickan stannar i casa fantasifamiljen.

Om någon missat det så är hon en easycare...jag gillar dock inte att sätta etikett på personer men jag har hört att sådant kan vara intressant... 8) 8)

Själv då linda marie?
Jag vet inte riktigt själv faktiskt..är usel på att sälja överhuvudtaget...men kanske Lavan eller Inkan....eller Dublinen... :roll:
Användarens profilbild
Av Clifford
För tillfället känns det som att jag aldrig kommer att sälja något jag har, men en vacker dag kommer jag säkerligen att sälja allihop utan att blinka. Svårast kommer det att bli att sälja regnbågen, indion och wellen 8)
Av Lotten
Jag tror inte att jag skulle våga sälja min Kapstadt. :heart: Tänk om jag, hemska tanke, aldrig skulle hitta en lika mjuk och go sjal som bara är helt perfekt till ryggknyt.
Av surftrollet
Jag har mycket svårt att se mig skiljas från Ullin. Moby wrapen var vår första sjal, men den är jag inte så sentimental över just nu.

Om jag inte skaffar fler bärdon än de jag har nu, så kommer jag nog spara allt åtminstone tills jag känner mig klar med att föda barn. Sedan stoppar jag nog undan lite för att spara till barnbarnen, om jag nån gång får sådana.
Användarens profilbild
Av marlene
Jag har inte så mycket sentimentala känslor för mina sjalar, det skulle vara för min första sjal en bära barn ocean. Men den är redan såld :D Men det bär hjälpmedel som jag kommer behålla längst är nog en ERGO, kanske inte den jag har idag 8) men nån ERGO :lol:
Användarens profilbild
Av sagogrynet
Vår Babubundler som Elsa bott i sedan hon var alldeles ny skulle jag ha väldigt svårt för att sälja.. Och nu när jag äntligen har en Wellen granat så är nog den min nya favorit. Men Leo rouge är underbart ingosad och avlstar bäst av alla... tja, hur ska jag kunna välja? :mitvit: :hmm: :hellu: Nej, alla tre får stanna!
Sjalpappan säger Ergon!
Användarens profilbild
Av Edith
Det kanske är lätt säga nu när jag bara har en endaste sjal, min första för övrigt, men min :heart: Oslohoppis :heart: ska stanna hos mig för den är myyys! Den har "mina" färger och Helmer sover så gott i den!

Sen när jag väl får nästa sjal (beställd, men för tillfället slut i lager :hopmad:) kanske den får en svår konkurrent, vem vet? Fast jag tvivlar starkt... :D
Användarens profilbild
Av jazoo
Min salsa-ringsjal (Bära Barn). Inte en chans att den får flytta, någonsin. Sjalar inte så mycket just nu, men när jag gör det är det nästan uteslutande salsan.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?