Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vilken sjal ska få följa med?

Azurgås
2
11%
Easy purpursky (5,2)
2
11%
Easy regnbåge (4,7)
12
67%
Stork Ulli (3,6 men funkar ju med basX på magen)
2
11%
Användarens profilbild
Av Delfinen_78
Ska på Ålandskryssning i morgon med mina två tjejer. Det blir en överraskningsresa för min stora tjej som fyller 6 år och som har tjatat om att hon vill åka båt sen dess att jag & sambon var iväg för drygt ett år sedan. Men jag har beslutsångest över vad jag ska ta med till sjalbarnet?

En paraplyvagn med liggläge får följa med - då kan hon få ligga och sova i den om det är fint väder och man vill sitta på däck eller om hon sover i samband med att vi ska äta osv - och sen blir den ju väldigt bra för att köra packningen i så man slipper bära 8) . Ergon tänkte jag ta med - blir smidig att ha till bussen och för mer snabbbärning om det blir mkt upp & ner för att hon vill gå själv på båten. Men jag VILL ju ha med en sjal också - kan ju om inte annat motivera den med att den kan vara bra att ha som filt om hon sover i vagnen - men vilken sjal ska få följa med? Tänkte ju sätta Mirre på magen när vi ska gå på & av båten så hon förhoppningsvis inte behöver bli mosad i trängseln och jag gillar inte Ergon på magen så naturligtvis måste jag ju ha med mig en sjal också. Problemet är ju vilken :roll: .

Vilken ska jag ta med? Motivera gärna
Använder alla uppräknade sjalarna för både rygg & magbärning hemma så det spelar ju ingen större roll med längden. Vagnen som ska med är 2 olika blå färger & svart om det spelar ngn roll :lol:
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Jag röstar för den härligt färgglada regnbågen! Inte för lång att hålla på och knyta "ute på vift" och passar bra till alla möjliga färger :wink: Och så är den ju gosig med :wink:
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
måste nog oxå rösta på purpurskyn. Mest för att den är finast!
Användarens profilbild
Av Isanna
Regnbågen, lagom längd och absolut snyggast av alla sjalar!
Användarens profilbild
Av emelie
den kortaste.
man ska inte bära med sig för mkt. ;)
Användarens profilbild
Av sacha42
regnbåge :D
Av anna m
Regnbågen. Lagom längd och snyggast av de som du nämner. Gauzen är ju fin men avlastar inte lika bra.
Användarens profilbild
Av Alven
...och jag går mot strömmen och röstar på gåsen. Bästa resesjalen, tar ju INGEN plats nerpackad! :D
Användarens profilbild
Av Fenomena
Om den inte behövs, utan bara är till för att finbära med, så ta den du tycker är finast! och matchar dina/era kläder. 8)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?