- lör sep 10, 2005 15:40
Hej! Jag har fått låna en ergo, av gamla modellen (tack Hella
) jag gillar den jättemycket, eftersom den är ju väldigt smidig att få av och på.
Det är dock en del saker jag funderar över?
Hur långt ner på midjan ska egentligen bältet hamna? Jag är ju ganska smal, och tycker det kasar ner och sitter mitt på rumpan liksom (vet inte om det blivit så med lite rundare former
) Jag tycker oxå att jag får lite ont i axlarna ganska så fort? Jag tänker atten patapum kanske hade varit bättre, men jag vet tyvärr ingen som har så jag kan prova
Vad säger ni andra som är ganska "små och smala" har ni provat båda och vilken passade er bäst? Sen vet jag ju inte heller hur den nya ergon är?? Den kanske passar bättre? Var ska man förrästen ha sina saker? Nycklar, pengar o dyl?
Saken är säker att jag ska köpa en sele iallafall, min man nappade direkt och lovade att köpa en nästa löning!!!
kram

Det är dock en del saker jag funderar över?
Hur långt ner på midjan ska egentligen bältet hamna? Jag är ju ganska smal, och tycker det kasar ner och sitter mitt på rumpan liksom (vet inte om det blivit så med lite rundare former

Saken är säker att jag ska köpa en sele iallafall, min man nappade direkt och lovade att köpa en nästa löning!!!

kram
Mamma till Noah 050101 och Malte 060410 Leo född 071007 oxå Ida 090414