Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Groover
Om (när ;-)) jag ska köpa en ny sjal, funderar jag på en kortare sjal än vad jag har nu. Bär ju mkt på ryggen, och när jag t ex knyter tibetan så blir det ju väldigt mkt tyg att fästa med en 5,2 m sjal. Knyter jag omslutet på magen får jag dock knuten på ryggen.

Så vad tror ni? Räcker det med en 4,7 m till en 170 cm lång och ganska rund bärare?
Användarens profilbild
Av sagogrynet
Du kanske kan ha en kortare sjal som "ryggsjal" och ta en av de längre när du vill bära på magen? Om du är rädd att den kortare inte ska räcka till magknytning menar jag...
Olika sjalar för olika behov! Det är ju därför man har så många sjalar! :lol: :tumup:
Användarens profilbild
Av Isanna
Du kanske ser ut som jag då? :hmm:

Jag funderade på samma sak för länge sen, och kom fram till att det var bara att prova. Och ja, 4,7 räcker till mig, jag har knuten i ryggen när jag bär omslutet fram (vilket jag nästan aldrig gör numera). Ska leta reda på en bild på mig så får du se! :lol:
Användarens profilbild
Av Isanna
Easy 4.7; en del tyg kvar:

Bild

Didy 4.7; knyter med ändarna:

Bild
Användarens profilbild
Av Groover
Ah, då kanske man kan våga beställa en Indio strl 6 då :-)
Användarens profilbild
Av Isanna
Groover skrev:Ah, då kanske man kan våga beställa en Indio strl 6 då :-)
Det är bara att prova :vågen: , man har väl öppet köp också va (om man köper nytt dvs)?
Användarens profilbild
Av jag71
Klart det går jag har en hoppis som är 2,5 meter (något längre i verkligheten men jag har inte mätt den) och med den kan jag knyta upp skrutt på ryggen i en ryggsäck med knuten under skrutts gump. Funkar utmärkt. Och jag är 173 cm och stoooor!
Användarens profilbild
Av Clifford
Om du är osäker så kan du ju prova min, för jag antar att det är en rödsvart indio som hägrar :wink:
Användarens profilbild
Av Groover
Pernilla J skrev:Om du är osäker så kan du ju prova min, för jag antar att det är en rödsvart indio som hägrar :wink:
Den också, men nä, det är en annan! En ljuuus sommar sjal :-)
Användarens profilbild
Av lindamarie
Ingen didy har jag men väl stork, easy, å hoppe i 4,6 som du gärna får prov knyta vilken dag som helst...

If you’re an avid Monopoly Go player, you kn[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?