Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av janedoe
Jag vet att det finns ringsjal som kan användas i duschen, men VAR hittar jag en dylik, eller vad "heter" sådana (så jag kan leta på namnet)?????
Användarens profilbild
Av Droppen
Vattenringsjal och de finns bla på Babydesign.se
:)
Användarens profilbild
Av Anso
www.babyboden.nu hade i alla fall förut vet jag.
Användarens profilbild
Av ernamalin
Kallas väl rätt och slätt för vattensjal.

Brukar vara sydda i ett material som heter solarveil och ha nylonringar.
Av Enid
Du menar nog en vattensjal. Jag sydde mig själv men har sett färdiga säljas här på forumet och på tradera. De finns säkert hos någon av annonsörerna här till höger också, tror tex Mimmi's har sånna både som sy-själv-kit och färdiga.
Av janedoe
TACK!!!! alla som har svarat.
Användarens profilbild
Av sanna73
Mimmis har ofta utlagda på tradera :D
Användarens profilbild
Av Lydia
Om du ska använda den mkt i sommar på stranden osv, så fundera på om du behöver UV-skyddstyg. Jag tror inte att de billigaste som säljs är i uv-tyg.
Av janedoe
Tack åter igen för hjälpen alla som har svarat! Det är inte ens jag som ska ha den, min grabb klarar sig utan men det är flera på babysimmet som är intresserade o det här med sjalar är ingen stor grej här...
Användarens profilbild
Av sagogrynet
Om man ska ha den inomhus i simhall kan man välja en av "hockytyg" men nylonringar. Billigare än solarveiltyg som har solskydd. Nylonringar är bättre än aluminium i kloret har jag förstått. :D
Användarens profilbild
Av Miamamman
sagogrynet skrev:Om man ska ha den inomhus i simhall kan man välja en av "hockytyg" men nylonringar. Billigare än solarveiltyg som har solskydd. Nylonringar är bättre än aluminium i kloret har jag förstått. :D
Bastu med metallringar är inte heller så skönt...
Användarens profilbild
Av Alven
Miamamman skrev:
sagogrynet skrev:Om man ska ha den inomhus i simhall kan man välja en av "hockytyg" men nylonringar. Billigare än solarveiltyg som har solskydd. Nylonringar är bättre än aluminium i kloret har jag förstått. :D
Bastu med metallringar är inte heller så skönt...
Hua!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?