Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Clifford
Jag har funderat på varför det går så trögt i säljesdelen av forumet? Är vi verkligen mätta på varandras begagnade sjalar? Jag tycker att det köps nya sjalar hejvilt här inne, så varför går det så trögt under säljes? :hmm:
Användarens profilbild
Av Droppen
Bra fråga...
Användarens profilbild
Av Clifford
Eller så säljs det fel saker?
:?
Användarens profilbild
Av jag71
jag fick oslon såld väldigt snabbt. hade jag bara tur eller? :lol:
Användarens profilbild
Av sacha42
Kanske att det är så att det går mot varmare tider och folk bär mer i Mt och sele :roll:
Användarens profilbild
Av annemi
Tycker nog det är väldigt olika. Ibland hinner man knappt blinka och ibland så undrar man varför inte en enda kotte är intresserad :?

Å är det så att man tycker det är för dyrt och det i annonsen står att man accepterar andra bud så händer ändå inget :hmm: Varför är det så tro?
Användarens profilbild
Av Tivedstrollet
Vi har bytt regering och alla :roll: har fått 1000 kr mer i plånboken varje månad :) Alltså har alla råd att köpa en ny sjal i månaden och behöver inte köpa begagnat.. :wink:
Användarens profilbild
Av vovvemor
Pernilla J skrev:Eller så säljs det fel saker?
:?
Det tror jag på. Eller inte fel, naturligtvis - bara det att sjalvärlden är ganska rejält styrd av "trender". :wink: Det blir liksom gärna lite småhysteri efter någon viss sjal eller sele då och då, och då vill ALLA ha en sådan, medan annat som tänkt säljas helt enkelt inte intresserar folk just då. Så enkelt tror jag att det är.
Av Milen
För min del handlar det om "fel" sjalar. Jag har varit på jakt efter sjal/sjalar i ungefär 1 månad, som komplement till min elastiska sjal, och vet på ungefär vilka sjalar och framförallt färger jag skulle vilja ha, men tyvärr har det inte funnits några jag kan tänka mig till salu eller också har de blivit sålda innan jag har hunnit svara. Jag har beställt en ny sjal så mitt akuta behov är borta. Nu hoppas jag på mer tur på säljes marknaden för de andra sjalarna/färgerna jag vill ha.
Användarens profilbild
Av sacha42
Milen skrev:För min del handlar det om "fel" sjalar. Jag har varit på jakt efter sjal/sjalar i ungefär 1 månad, som komplement till min elastiska sjal, och vet på ungefär vilka sjalar och framförallt färger jag skulle vilja ha, men tyvärr har det inte funnits några jag kan tänka mig till salu eller också har de blivit sålda innan jag har hunnit svara. Jag har beställt en ny sjal så mitt akuta behov är borta. Nu hoppas jag på mer tur på säljes marknaden för de andra sjalarna/färgerna jag vill ha.
så vilken är du ute efter då :roll:
Användarens profilbild
Av emelie
Jag har försökt köpe ergo, men de går alltid åt :D
Sjal behöver jag ingen just nu (fast sjal :twisted: säger annorlunda, förstås... men hans favoriter har inte heller dykt upp vad jag sett)
Av Jenny
Fast har det inte lite med att göra att fler kanske köper NY sjal numera än en ingosad sjal? Det är lättare att ta en ny på faktura :roll:
Användarens profilbild
Av schmut
marlene skrev:Folk vill inte sälja så billigt som köparna vill köpa kanske.
det tror jag definitivt är en tanke. de sjalar som kostar mer i inköpär nog också svårare att sälja vidare. varför köpa en begagnad sjal när du kan få en ny för 100-lappen mer?
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Kan det inte vara så också att många börjar ha lite större barn och inte bär lika mycket? Jag handlade friskt när A var liten, och de flesta som gjorde det då hade barn i ungefär samma ålder. Och många av dem klagar liksom mig på att barnen inte vill bli burna längre... Fast å andra sidan kommer det ju nytt folk hela tiden, så min teori kanske inte håller ändå :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?