[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Undefined array key 61093
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Trying to access array offset on value of type null
Färgen på inslagstråden i Lava? - sjalbarn.se

Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av naimiez
Kanske någon kan ta en närbild också?
Användarens profilbild
Av Hella
har ingen kamera tyvärr, men jag kan berätta att inslagstråden är samma färg som det hallonröda i sjalen. Alltså inte det mörkaste violetta utan den ljusare röd/lila nyansen. Just det är nog det som gör sjalen så vacker, för det får det oranga att skifta över i hallon och det violetta att blänka i röda toner och det ser verkligen ut som hela sjalen glöder *kär*

Hoppas någon annan lavaägare kan plåta
Användarens profilbild
Av Ester
Det är vinröd inslagstråd på Lavan om jag minns rätt....den är lite lilaskimrande i de mörkblå partierna....saknar min så...men nu när det kommer en massa nyta färger vet jag snart inte hur jag ska göra.....
Användarens profilbild
Av Danca
Jeg har lige vasket min idag og haft den i tørretumbleren. Den kradsede lidt til at starte med, men nu er den allerede dejligt blød og endnu smukkere. Sønnich og jeg var ude at gå i solskinet idag og vi syntes selv vi så vældigt fine ud.....
Ja jeg ønsker mig en wellen silber til fødselsdag og vil stadigt gerne have en Iris.... og så vil jeg gerne have en easycare og en easycare ringsjal også.....
hmmmmmmm det var da vist mange...

Kris
Användarens profilbild
Av Alex
Okej okej, ni sjaltokiga!! :roll: Jag skulle oxå vilja vräka mig i flärdiga sjalar, men kör tappert på med Lenda Sand (dvs hemsydd beige av Ikeatyg) :wink:
Användarens profilbild
Av Helena
Lin skrev:ÅÅÅ! Men då är det ju som min Sol var! :D Den hade också sån rosa inslagstråd och det var verkligen det som "gjorde" sjalen. Nu är jag ännu mer sugen... :roll:
Vi upptäckte på en Sjalträff att Sol och Lava egentligen har precis samma färger, men olika mycket av dem och olika fält. Och ändå ser de ju så olika ut.
Användarens profilbild
Av Ester
Njae- inte är det väl exakt samma färger i sol och LAva? HAr Sol blått i sig?

Sen finns det inget rosa i Lava vad kunnat se
Användarens profilbild
Av Helena
Elin skrev:Njae- inte är det väl exakt samma färger i sol och LAva? HAr Sol blått i sig?

Sen finns det inget rosa i Lava vad kunnat se
Ja kanske inte den rosa randen då, men de andra färgerna är lika.
Användarens profilbild
Av naimiez
Ingen med kamera som kan ta en närbild :?
Användarens profilbild
Av naimiez
Ingen? :?

Verligen ingen???? :roll: Kan ju inte bestämma mig....
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?