Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av thanisa
Vet att det är väldigt olika hur många sjalar folk här har, men det hade varit intressant att höra vad ni använt för sjal idag och vilken/vilka knytningar de har blivit.

För egen del så har vi idag hittills använt didymos katja storlek 6 i en klassisk ryggsäcksknytning när vi tog morgonpromenaden. Vad eftermiddagen bjuder på vi jag inte ännu men återkommer ikväll för att sammanfatt vår sjaldag här hemma.
Användarens profilbild
Av Groover
Hittills har vi använt två sjalar idag. BäraBarn Svartpeppar ner och upp från källaren (på höften) och didymos Jim (dubbelkryss) när vi var på lek-och sångstund i kyrkan. Brukar knyta ett ganska löst dubbelkryss när Olle ska i och ur sjalen ett par gånger (och jag inte orkar knyta om) och dessutom fungerar det bra att amma i.
Användarens profilbild
Av sacha42
Morgonprommenaden med hunden åkte Alva didy Julia stlk6, och vad eftermiddagen har för bärdon i sin ficka det vet jag inte, men jag återkommer :D
Användarens profilbild
Av milimani
Elin åkte vagn till lekplatsen (tar alltid den då vi ska handla) men hon ville upp och åka sjal i stället och då blev det min hemsydda ringsjal. Perfekt vid såna tillfällen.

Sen har vi övat ryggknytning igen... med en hemsydd krinklad... slutade som vanligt med att vi låg på sängen och skrattade båda två. Men nu lyckas jag iallafall få upp både henne och sjal på ryggen!

I eftermiddag blir det nog easyn till biblioteket.
Användarens profilbild
Av Elin G
Jag gick en promenad med Nemo i hemsydd ringsjal när han skulle sova middag. Ikväll kommer hans pappa bära honom till sömns antingen med en Easy Taiga eller med en Girasol Regnbåge.
Användarens profilbild
Av Isanna
Inget alls :? , vi städar som tokar idag så Isa hjälper mig att stöka ner lite så jag har mer att städa! :lol: Nu sover hon men sen ska vi hänga lite tvätt och då får hon nog åka i vår nya favvo; Regnbågen!
Användarens profilbild
Av lindamarie
Hoppe Helsinki 4,6 har använts vid dagis lämning och morgon promenad. Vid sövning användes Stork Inka 4,6. :)
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
Åkte vagn till "stor och liten" i morse, och sen när vi kom hem övade vi lite ryggknyt (omslutet) med Lavan, vilket inte gick så bra.. testade sen att knyta upp henne i en lånad rebozo (oxå omslutet)och det gick näästan ganska bra, hon satt ju där i allafall! sen somnade hon och då la jag ner henne. Ska nog öva mer ryggknyt sen, annars får hon nog åka MT!
Användarens profilbild
Av Annika80
Idag har Ergon använts i kanske 30 minuter. När jag besökte jobbet för att skriva schema inför hösten. Dottern skulle pilla på allt inklusive skrivare och kablar så hon åkte upp där bak.
Fick några kommentarer, bla om "vilken fin ryggsäck du har" och "smart att man kan bära bak", "jag bar mina barn fram när de var små" (ja antagligen i en BB sele...
Användarens profilbild
Av Cinnamon
vi har hämta och hängt tvätt i didymos wellen silver strl 7. jag knöt ett omslutet ktyss. sonen sov sen glatt vidare i sjalen medan jag åt lunch.
Av Jenny
Thea fick åka Wellen Violett till dagis i omslutet på ryggen för att lämna syrran och sen sov hon sött i Lavan (också omslutet) när det var dags att hämat syrran, då fick det bli en dock-Nairobi som nackstöd! Skulle tro att Colibrin kommer användas inom en snar framtid och BärabarnMint när det är dags för kvällssov!
Användarens profilbild
Av Helma
Det började med Sinon när storasyster skulle till dagis. Sedan blev det lite magknip, ingen tid att knyta någon sjal, på med ringsjalen en stund. Och nu på eftermiddagen hämtades storasyster, lillasyster åkte Sino igen, och är där än... sover så sött.
Användarens profilbild
Av Isanna
Nu har vi skurat golven med Regnbågen! (Nåja, inte skurat MED sjalen, men med Isa i Regnbågen)! :lol:
Användarens profilbild
Av Kate
Imorse blev det ca två timmar i vår Easy Hug medan jag åt frukost och städade garderober. Sedan blev det en promenad i Becon med babyinlägg. Och de senaste två timmarna har Alexander spenderat sovandes i Sinon.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?