Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av snigel
Är det någon som motionerar med barn i sjal. Det borde väl ge lite extra träning med några extra kilo. Jogging funkar väl inte men stavgång borde väl vara perfekt. Någon annan motionsform som funkar?
Användarens profilbild
Av sacha42
Inte mer än att hon följer med på alla hundprommenader :roll:
Användarens profilbild
Av thanisa
Jag brukar föredra att motionera själv. Men på dotterns hoppis och skuttis så följer Finn för det mesta med på magen i sjal. Fungerar utmärkt kan dock inte göra elefantsnabel då men de flesta saker kan man göra. Ser det dock mer som en familjeaktivitet än som ren motion. Stavgång låter utmärkt med att ha barnet i sjal.
Användarens profilbild
Av jag71
JAg cyklade på vår motionscykel med skrutt i sjal en hel del förr.
Användarens profilbild
Av asa
Trekking... superbra träning med sjalbarn med sig. Det ska vi sysselsätta oss med i sommar.
Användarens profilbild
Av Korp
Dansa polska och annat med barn på magen går bra.
Användarens profilbild
Av Elin G
Korp skrev:Dansa polska och annat med barn på magen går bra.
Blir det inte lite svårt att hålla om sin partner då? Eller ska man dansa med barnet som partner? :lol: :wink:
Av Pétronille
Vanliga promenader (gärna lång-) samt hushållsarbete med bebis på ryggen är fantastisk träning, tycker även jag som är rätt van vid att vara fysiskt aktiv. (Fick ju för övrigt beröm för mina välutvecklade magmuskler då jag tog upp dansen igen för ett tag sedan. Då var den enda träning jag ägnat mig åt på ett år bebisbärande. :wink: )
Användarens profilbild
Av Veronica
Tja en hel del promenader får hon ju hänga med på, i övrigt motionerar jag knappt alls längre, tyvärr.
Användarens profilbild
Av snigel
Då blir det nog en stavgångstur inom snar framtid. Fast i helgen skulle jag ju börja jogga... (men det skulle jag även förra helgen!). :roll:
Av eamane
snigel skrev:Då blir det nog en stavgångstur inom snar framtid. Fast i helgen skulle jag ju börja jogga... (men det skulle jag även förra helgen!). :roll:
Joggning är livsfarligt :) men stavgång är jag med på! Har jag oxå planerat... Planerar dock att börja varje dag... och än har inget hänt :P
Användarens profilbild
Av Alven
Elin G skrev:
Korp skrev:Dansa polska och annat med barn på magen går bra.
Blir det inte lite svårt att hålla om sin partner då? Eller ska man dansa med barnet som partner? :lol: :wink:
Min kompis brukar livfullt beskriba hur hon och hennes mycket långe make dansade gammeldans när hon var höggravid och han bar ettåringen på magen i en skogsnässele... :D De hade lite svårt att nå varandra!
Användarens profilbild
Av Eulalia
Vad tror ni, skulle cykling gå? Eller är det förenat med livsfara :roll: ?
Användarens profilbild
Av Alven
Eulalia skrev:Vad tror ni, skulle cykling gå? Eller är det förenat med livsfara :roll: ?
Jag rekomenderar verkligen inte att cykla med barn i sjal, tänk om det händer något!

Mn visst, jag har gjort det själv när behov uppstått... :oops:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?