Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av joise
När jag bodde i brighton hade jag en bekant som bar sitt barn i en trikåsjal som var ihopsydd i ändarna, som ett O typ. Jag intresserade mig inte så mycket för det då, det var liksom innan min bekantskap
med sjal :twisted: . Men nu så här i efterhand har jag undrat så mycket över den där sjalen, är det nån som har sett nått liknande?
Användarens profilbild
Av Innana
Jag har!
Fast i Frankrike. De kunde bära barnen på höften i dem och mitt fram på magen, som en ringsjal ungefär. Jag har heller inte sett nånting om det på nätet eller så, verkar inte finnas att köpa där.
Användarens profilbild
Av joise
Innana skrev:Jag har!
Fast i Frankrike. De kunde bära barnen på höften i dem och mitt fram på magen, som en ringsjal ungefär. Jag har heller inte sett nånting om det på nätet eller så, verkar inte finnas att köpa där.
Fast det var som en långsjal som hon virade runt sig, var det så du menade? Inte så kort som en ringsjal alltså.
Användarens profilbild
Av Innana
Ja, den var dubbelvikt runt henne som en åtta. Har sett en kvinna som bar två barn på det viset också, som i en dubbel bärpåse liksom, fast då var den tvinnade delen (mitt på åttan) bakom ryggen på henne och slingorna fram över axlarna fast korsade...vet inte riktigt hur det gick till :hmm:
Användarens profilbild
Av Veronica
Jag tänkte också genast på Tricotti
Användarens profilbild
Av joise
SQ skrev:Ja, Tri-Cotti och Amazonas Carry-Me är 2 dubbla bärpåsar av trikå. Har en Amazonas i nyskick under säljes om någon är sugen på att testa. :D
Men är dom en lång som man virar runt sig :hmm: Jag har aldrig provat nån men har fått för mig att den är kortare liksom... Men kanske är det så som ni säger, ska försöka titta närmare på nån när jag får tillfälle. Tack för hjälpen oxå :D
Användarens profilbild
Av korell
Dom är inte en utan två. Tänk dig att du först tar på dig en bärpåse och sedan en till fast på andra axeln, så funkar de.

Jag har aldrig sett det du beskriver, men tycker att det låter väldigt likt ett baskryss?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?