Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Gammeltuve skrev:Säger bara wow liksom
Om man vill vara "märkestrogen" i sitt traktortröjestickande kan jag tipsa om följande färgkombinationer:
Bolinder-Munktell: grön traktor med oranga fälgar
Fordson (äldre): blå traktor med oranga fälgar
Fordson (nyare): blå traktor med vita fälgar
Ford: blå traktor med vita fälgar
Lanz Bulldog (de flesta traktorrenoverares våta dröm): blekblå traktor med röda fälgar och utan hytt!
Volvo BM: helröd
Fendt: mörkgrön traktor med mörkröda fälgar
John Deere: grön traktor med gula fälgar
Fiat: orange traktor med vita fälgar
Allis Chalmers: helorange, mer luft under magen och utan hytt! Går inte att ta fel på när man ser en...
Mamasamueli skrev:Menar du att du bara chansade på färger?? nu är jag ännu mer imponerad! Hade jag chansat hade jag kanske kunnat dra till med rött (efter den "lilla röda traktorn")och min man har jobbar som drängFru Johansson skrev:Gosh!Gammeltuve skrev:Säger bara wow liksom
Om man vill vara "märkestrogen" i sitt traktortröjestickande kan jag tipsa om följande färgkombinationer:
Bolinder-Munktell: grön traktor med oranga fälgar
Fordson (äldre): blå traktor med oranga fälgar
Fordson (nyare): blå traktor med vita fälgar
Ford: blå traktor med vita fälgar
Lanz Bulldog (de flesta traktorrenoverares våta dröm): blekblå traktor med röda fälgar och utan hytt!
Volvo BM: helröd
Fendt: mörkgrön traktor med mörkröda fälgar
John Deere: grön traktor med gula fälgar
Fiat: orange traktor med vita fälgar
Allis Chalmers: helorange, mer luft under magen och utan hytt! Går inte att ta fel på när man ser en..., detta ska jag ha i minnet om jag tar mig för att sticka en egen tröja
Bra att veta!
Jag drog ju bara till med några färger...
känner mig plötsligt så oproffesionell..
![]()
Just nu lutar det faktiskt åt att traktorn får vara som den är, men på nåt vis måste jag fixa halsrigningen så den inte halkar ner över axlarna på honom!Men det är ju aldrig försent att brodera på en skorsten om jag nån gång känner för't!
Gammeltuve skrev: Bolinder-Munktell: grön traktor med oranga fälgarEn gammal Bolinder-Munktell från 1948 står på släktgården där min far bor.
aha skrev:BILD!!!Gammeltuve skrev: Bolinder-Munktell: grön traktor med oranga fälgarEn gammal Bolinder-Munktell från 1948 står på släktgården där min far bor.
Där finns också en Massey Fergusson från 1962.
Gamla traktorer är lite kul
Gammeltuve skrev:Skulle så gärna men jag hittar inga gamla bilder och kan inte ta några nya. Far och jag pratar inte med varann längre. Jag mår bättre så. Men det är en helt annan historia...aha skrev:BILD!!!Gammeltuve skrev: Bolinder-Munktell: grön traktor med oranga fälgarEn gammal Bolinder-Munktell från 1948 står på släktgården där min far bor.
Där finns också en Massey Fergusson från 1962.
Gamla traktorer är lite kul
Mamasamueli skrev: Jag kan förresten rapportera om att Samuels intresse för traktorer håller i sig och håller på att bli till en... javadskamansäga, mani!en sån där liten traktorgalining har jag också haft hemma. när lo var ca 15 månader och man frågade vad hon hette svarade hon tveklöst: thaato.De håller på och gräver med småtraktorer runtom i kvarteret för att bygga nya lekplaster och anlägga rabatter, så det är "tha-thoo" överallt! Han vet inte åt vilket håll han ska vända sig när vi går ut, det är brrrrmmmm brmmm hela tiden!
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?