Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av svas
Idag klämde jag på en alldeles underbar SINO trikåsjal. Den var grön. Jag tror den köptes för nästan exakt ett år sedan. Fanns färgen SKOGSSÄV då, eller hette färgen OLIV kanske???
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Nej den hette Skogssäv då med :wink:
Användarens profilbild
Av svas
Jag är nog i färd med att göra en ZaZi... d.v.s. köpa en trikåsjal även om jag inte har någon användning för den. Jag är inte gravid och försöker inte bli gravid (på rätt länge), och Lilla S bärs bäst i vävd sjal. Men denna SINO var liksom min färg.

Finns det någon vävd sjal som liknar SINO skogssäv i färgen???
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
:hmm:

Ringo finns ju annars i exakt samma färg, men vävd sjal vet jag inte :roll:
Användarens profilbild
Av ZaZi
svas skrev:Jag är nog i färd med att göra en ZaZi... d.v.s. köpa en trikåsjal även om jag inte har någon användning för den. Jag är inte gravid och försöker inte bli gravid (på rätt länge), och Lilla S bärs bäst i vävd sjal. Men denna SINO var liksom min färg.

Nämen, har man fått ett eget uttryck myntat efter sig! Hedrande! :lol: :mrgreen:
Klart du ska köpa en trikåsjal även om det inte är bebbe på G inom närmsta tiden. Man kan ha den som "vanlig" sjal, som mysfilt i soffan mm. Trikå ÄR mysigt, det är bara så.
Jag känner inte till någon vävd som liknar skogssäv...

Försök hitta en beg. sino och rättfärdiga köpet med att så mycket pengar gjorde man ju innan graviditeter och barn av med på krogen en fredag utan att blinka! :roll:
Användarens profilbild
Av Anso
Girasol har väl en snygg grön (har olika färg på bak och framsidan)? Såg någon tråd här för någon dag sedan och Fiffi75 har väl en till salu?
Användarens profilbild
Av svas
ZaZi skrev:
svas skrev:Jag är nog i färd med att göra en ZaZi... d.v.s. köpa en trikåsjal även om jag inte har någon användning för den. Jag är inte gravid och försöker inte bli gravid (på rätt länge), och Lilla S bärs bäst i vävd sjal. Men denna SINO var liksom min färg.

Nämen, har man fått ett eget uttryck myntat efter sig! Hedrande! :lol: :mrgreen:
Klart du ska köpa en trikåsjal även om det inte är bebbe på G inom närmsta tiden. Man kan ha den som "vanlig" sjal, som mysfilt i soffan mm. Trikå ÄR mysigt, det är bara så.
Jag känner inte till någon vävd som liknar skogssäv...

Försök hitta en beg. sino och rättfärdiga köpet med att så mycket pengar gjorde man ju innan graviditeter och barn av med på krogen en fredag utan att blinka! :roll:
Japp, tror jag har bestämt mig. Det blir nog en ZaZi-fiering av denna sjal. Och Anso: tack för tipset om Girasolen. Jag har sett den annonsen, och konstaterat att 4,1 meter blir för kort för mig. Knyter endast på mage än så länge...
Användarens profilbild
Av Matildamamma
:hello: Jag köpte en sino i julas, då var markus drygt 1...
Användarens profilbild
Av svas
Matildamamma skrev::hello: Jag köpte en sino i julas, då var markus drygt 1...
Ok, då tycker jag att vi ska bära Markus och Lilla S i varsin trikåsjal vid nästa träff! Och drömma om små, små barn...
Användarens profilbild
Av sacha42
svas skrev:
Ok, då tycker jag att vi ska bära Markus och Lilla S i varsin trikåsjal vid nästa träff! Och drömma om små, små barn...
har ju en sino med + att jag köpte en marimekkotrikå för en månad sedan, då Alva var 18mån :roll:

klart att man får köpa trikå än fast man inte har liten bebis :this:
eller :hide:
Användarens profilbild
Av Elina
sacha42 skrev:
svas skrev:
har ju en sino med + att jag köpte en marimekkotrikå för en månad sedan, då Alva var 18mån :roll:

klart att man får köpa trikå än fast man inte har liten bebis :this:
eller :hide:
i alla fall om man heter sacha ;)
Av belinda
Visst är skogsväv snygg :love:
apropå om det finns någon i samma färg, såg jag nyss minimundus nya färger, de har ju en grön undrar hur den är i verkligheten :roll:
Bild
Användarens profilbild
Av svas
Kan berätta att jag köpte Sino skogssäv! Till vrakpriset 300 kronor! Nu är bara frågan vad jag ska använda den till :roll: !
Användarens profilbild
Av ZaZi
svas skrev:Kan berätta att jag köpte Sino skogssäv! Till vrakpriset 300 kronor! Nu är bara frågan vad jag ska använda den till :roll: !
Grattis! :D

Men tips på användningsområde utan bebe får du fråga någon annan om. :roll: Min fina turkosa pikku - ruu är väldigt mysig att vira in sig i och drömma om framtida knoddar som ska få gosa däri... Men det kan väl knappast räknas som användningsområde?? :oops: :lol:
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
belinda skrev:Visst är skogsväv snygg :love:
apropå om det finns någon i samma färg, såg jag nyss minimundus nya färger, de har ju en grön undrar hur den är i verkligheten :roll:
Bild
:love:
Och nu vet jag ju vad jag ska ha för trikåsjal! :D

If you’re an avid Monopoly Go player, you kn[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?