Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av oktober
Jag har registrerat mig!
Användarens profilbild
Av Elina
trosskydd är jag gärna med på och syr, bindor vill jag nog ha riktiga :oops:
Användarens profilbild
Av tinaw
Elina skrev:trosskydd är jag gärna med på och syr, bindor vill jag nog ha riktiga :oops:
Any way you like it, sister :lol:
Användarens profilbild
Av Elin G
Jag vill vara med. Eftersom jag aldrig kommer bli gravid igen kan jag ju lika gärna försöka ha kul under tiden :lol:
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Dorislina skrev:Har du tänkt utforma några nattbindor och postpartumbindor också? I såfall vill jag också vara med! (Ja jag är optimist vad gäller pp-bindor eftersom ny bebis inte riktigt är planerad än men men, jag kan ju alltid använda dom på natten eller nåt! :roll: )
tinaw skrev:Jo, det håller jag på med :D
Jamen dåså....hoppas på att behöva pp alldeles snart ju.....PUL har jag, symaskin har jag, är det nåt jag skall införskaffa eller leta efter i förrådet?
Användarens profilbild
Av Cinnamon
Jag är gärna med också. Inte för att jag har en sekund över till att sy just nu, men fundera och spåna kan jag.
Användarens profilbild
Av Stark
Nu har jag registrerat mig. Idéer har jag fullt av, tid lite mindre...
Användarens profilbild
Av tinaw
Sockertopp skrev:
Dorislina skrev:Har du tänkt utforma några nattbindor och postpartumbindor också? I såfall vill jag också vara med! (Ja jag är optimist vad gäller pp-bindor eftersom ny bebis inte riktigt är planerad än men men, jag kan ju alltid använda dom på natten eller nåt! :roll: )
tinaw skrev:Jo, det håller jag på med :D
Jamen dåså....hoppas på att behöva pp alldeles snart ju.....PUL har jag, symaskin har jag, är det nåt jag skall införskaffa eller leta efter i förrådet?
Knappar/snaps/tryckknappar/kardborreband... gammal frotté... nåt till ytskikt, tex flannell eller vikblöjor eller microfleece/fuskmocka brukar vara bra. Jag har förresten använt bävernylon som stopptyg på några bindor, funkar bra till trosskydd och mindre bindor som inte behöver ta en massa flöde.
Användarens profilbild
Av denebe
jag är också intresserad! Speciellt när nu behovet har dykt upp igen :roll:
Av Vinterhumlan
Jag är också gärna med om du vill ha fler deltagare!
Av letw83
Jag reggade mig oxå. Har redan sytt egna och är kanonnöjd med dem. Men jag kanske kan komma med några tips=)
Användarens profilbild
Av tinaw
Ni som har svarat i tråden hittills får gärna regga er, och sen räcker det nog! :D Tack allihop!
Användarens profilbild
Av denebe
Då har jag reggat mig då. Kul att vara med :D

Tycker det låter som att du verkligen beh&ou[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?