Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Elina skrev:trosskydd är jag gärna med på och syr, bindor vill jag nog ha riktigaAny way you like it, sister
Dorislina skrev:Har du tänkt utforma några nattbindor och postpartumbindor också? I såfall vill jag också vara med! (Ja jag är optimist vad gäller pp-bindor eftersom ny bebis inte riktigt är planerad än men men, jag kan ju alltid använda dom på natten eller nåt!)
tinaw skrev:Jo, det håller jag på medJamen dåså....hoppas på att behöva pp alldeles snart ju.....PUL har jag, symaskin har jag, är det nåt jag skall införskaffa eller leta efter i förrådet?![]()
Sockertopp skrev:Knappar/snaps/tryckknappar/kardborreband... gammal frotté... nåt till ytskikt, tex flannell eller vikblöjor eller microfleece/fuskmocka brukar vara bra. Jag har förresten använt bävernylon som stopptyg på några bindor, funkar bra till trosskydd och mindre bindor som inte behöver ta en massa flöde.Dorislina skrev:Har du tänkt utforma några nattbindor och postpartumbindor också? I såfall vill jag också vara med! (Ja jag är optimist vad gäller pp-bindor eftersom ny bebis inte riktigt är planerad än men men, jag kan ju alltid använda dom på natten eller nåt!)
tinaw skrev:Jo, det håller jag på medJamen dåså....hoppas på att behöva pp alldeles snart ju.....PUL har jag, symaskin har jag, är det nåt jag skall införskaffa eller leta efter i förrådet?![]()
Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?