Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Ms Morrison
Om du inte far den sald sa kan du sakert slänga ihop nat fint av tyget!
Användarens profilbild
Av Alven
Jag är glad att jag inte vann den, och väldigt glad att du ville byta pouchen i storlek M jag vann mot pottstolen (fast Ida vägrar kissa i den...:().

mallinpallin, berätta om hur det gick till när Babybjörn skulle välja vad de skulle skicka, snälla! :lol:
Användarens profilbild
Av marlene
Alven skrev:Jag är glad att jag inte vann den, och väldigt glad att du ville byta pouchen i storlek M jag vann mot pottstolen (fast Ida vägrar kissa i den...:().

mallinpallin, berätta om hur det gick till när Babybjörn skulle välja vad de skulle skicka, snälla! :lol:
Ja jag hann tänka många tankar när hon sa att jag hade vunnit den. Jippi var inte en av dom :roll: Nåja tur att tradera finns så får man en slant iallafall. Fast än så länge ligger budet bara på 1kr.

Verkar som vi båda var nöjda med bytet 8) Mayan är ju rätt mycket mindre än pottstolen, jag vet inte om jag hade idats släpa med mig pottstolen hem, särskilt inte eftersom jag vann en likadann förra året :D Jag har lagt ut mayan på en bytes annons men jag blir inte ledsen om det inte blir nått byte för det var till och med min favorit färg, vad är oddsen att det ska vara rätt storlek och favorit färg :D
Användarens profilbild
Av emelie
Alven skrev:Jag är glad att jag inte vann den, och väldigt glad att du ville byta pouchen i storlek M jag vann mot pottstolen (fast Ida vägrar kissa i den...:().
Kissa i? :hmm:
Här bärs den runt, själva pottdelen kan man ställa sig i både på golvet o när den sitter i stolen. Man kan också ha den på huvudet eller lägga sina saker i den.
Med själva stolen kan man öva upp sin kastteknik o se hur långt man kommer när man tröttnat på att bära runt den i alla rum.

Marlene: oroa dig inte! Den godingen kommer vara eftertraktad o dra iväg. Det är ju en BabyBjörn, gubevars! Med matchande väska! 8)
Användarens profilbild
Av marlene
Mamasamueli skrev:Asch då, budet på selen är redan uppe i 3kr. Då får jag nog lämna budgivningen 8)
:rofl:

Hon som har lagt bud på väskan blir nog grymt besviken om nån annan bjuder över henne på selen men inte på väskan :D
Användarens profilbild
Av diddeldi
ja jag blev verkligen avundsjuk alltså, precis vad jag ville vinna ju!

fast jag hade nog haft lite dåligt samvete om jag sålde den :roll:
Användarens profilbild
Av marlene
diddeldi skrev:ja jag blev verkligen avundsjuk alltså, precis vad jag ville vinna ju!

fast jag hade nog haft lite dåligt samvete om jag sålde den :roll:
jag får skicka med ett info blad om sjalar och adressen till sjalbarn :D
Användarens profilbild
Av Suskiv
Wohow selet är upp 100 kr redan :shock:

Tänk att det finns de som frivilligt skulle betala det för hjärnvävnads babybjörn.
Användarens profilbild
Av zandrama
Fast jag tyckte den var tuff! 8) Helt ärligt alltså! :)
Användarens profilbild
Av Key
:shock: :lol: Oj, detta hade jag helt missat. Den var ju fantastiskt gräslig... Så bra att just du skulle vinna den :Hahaa:
Av Pétronille
marlene skrev:
Suskiv skrev:Wohow selet är upp 100 kr redan :shock:

Tänk att det finns de som frivilligt skulle betala det för hjärnvävnads babybjörn.
:siishah:
:Hahaa:

Du kanske ska lägga in en länk till den här tråden i din annons! :rofl:
Användarens profilbild
Av annemi
:shock: :Hahaa:
Användarens profilbild
Av jag71
105 kronor nu och så 100 kronor för väskan! Och fem dagar kvar att lägga bud! Måste komma ihåg att hålla koll på hur det här går! :lol:
Användarens profilbild
Av Vida
(Jag tycker att tyget är lite tufft... Skulle inte tacka nej till en bEco i samma tyg - fast med svarta axelband...)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?