Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vill du vara med och visa bärsjalar på modevisning nu på lördag?

Babydesign kommer att vara med på en mässa på stadshotellet i Västerås 4-5 maj, och lördagen den 5 maj kl 13.45-14.00 kommer jag att hålla i en modevisning av bärsjalar och amnings/mammakläder. Om du tycker om att bära med bärsjal och kan tänka dig att vara med och visa upp dig och ditt barn, är du välkommen att medverka! Om du väntar barn och kan tänka dig att visa upp dig och din mage i amma/amningskläderna är du också välkommen att vara med. Det blir inget pretentiöst, utan bara att visa upp olika bärsjalar med olika knytningar, så kommer jag att berätta lite till om hur det fungerar m.m.

Du som är intresserad, hör av dig till mig på info@babydesign.se eller tel 021-35 28 00. Gärna så fort som möjligt, men senast på torsdag eftermiddag!

Om någon bara vill komma och titta som publik (gärna med barn i bärsjal förstås då) kan ni maila mig så kan jag skicka över gratis inträdesbiljetter.
Användarens profilbild
Av Droppen
Låter spännande, vad är det för mässa?
Användarens profilbild
Av Karingrisen
17 också, på lördag ska minstingen döpas, annars hade vi kanske kunnat modella lite! Men som Droppen frågar, vad är det för mässa? På fredag gör jag nog inget särskilt (om det inte ska panikstädas och sånt...), så då kunde jag ju gå dit och kika om det är något skojigt.
Användarens profilbild
Av Ingrid
Mässan heter "TaPlats" och det går att läsa mer på www.taplats.se
Ni kan också läsa mer på vår hemsida, www.babydesign.se
Det är alla möjliga olika utställare så det kommer nog att finnas mycket att titta på.

Vad synd Karingrisen, att det skulle krocka med dop! Men kom gärna förbi på fredagen och prata med oss och visa upp minstingen!
Användarens profilbild
Av MrsR
Jag och Casper kan nog modella :) , hoppas du fått mitt mail, Ingrid!
Användarens profilbild
Av Ingrid
Toppen, vad roligt! :) Nej, jag har inte sett mailet, men jag ska gå och leta i spamfiltret, för det är nog där det har hamnat.
Användarens profilbild
Av Maerion
MrsR skrev:Jag och Casper kan nog modella :) , hoppas du fått mitt mail, Ingrid!
Hur åker ni dit? Om vi kan åka tillsammans kan jag också modella med ettåring!
Användarens profilbild
Av MrsR
Maerion skrev:
MrsR skrev:Jag och Casper kan nog modella :) , hoppas du fått mitt mail, Ingrid!
Det beror på om bara jag och C åker eller om vi tar en familjeresa för att hälsa på mina föräldrar. D har inte bestämt hur han vill göra och jag vet inte ens om mina föräldrar är hemma. I vilket fall tar vi bilen.
Om det bara blir jag och C kan ju Nora sitta i Jonathans bilstol och det skulle fungera fint. Får återkomma....kan inte lova ngt än. :)
Användarens profilbild
Av Maerion
MrsR skrev:
Maerion skrev:
Det beror på om bara jag och C åker eller om vi tar en familjeresa för att hälsa på mina föräldrar. D har inte bestämt hur han vill göra och jag vet inte ens om mina föräldrar är hemma. I vilket fall tar vi bilen.
Om det bara blir jag och C kan ju Nora sitta i Jonathans bilstol och det skulle fungera fint. Får återkomma....kan inte lova ngt än. :)
Ok, gör det! Får vi åka med så åker vi gärna, blir det buss blir det lite för bökigt. :roll:
Av Aelia
Synd att mna inte bor i Västerås då :wink:
Användarens profilbild
Av jag71
Aelia skrev:Synd att mna inte bor i Västerås då :wink:
:iagree: hade varit kul!
Användarens profilbild
Av Veronica
Oj, det hade ju varit jätte kul, och vi som ska till Västerås den 6:te, så ironiskt. :roll:
Användarens profilbild
Av Ingrid
jag71 skrev:
Aelia skrev:Synd att mna inte bor i Västerås då :wink:
:iagree: hade varit kul!
Ja, jag säger detsamma, det hade varit trevligt! :)

Nu har jag dykt upp ur deklarationsträsket igen: hur är det med Maerion och MrsR och ev samåkande? Jag har fått ihop några modeller, men än så länge är vi inte för många, det finns ännu plats för några till!
Användarens profilbild
Av Maerion
Ingrid skrev: Nu har jag dykt upp ur deklarationsträsket igen: hur är det med Maerion och MrsR och ev samåkande? Jag har fått ihop några modeller, men än så länge är vi inte för många, det finns ännu plats för några till!
MrsR kommer nog, men vi flydde till vårt hus några dagar så vi hinner inte tyvärr! Hoppas allt blir lyckat!
Användarens profilbild
Av MrsR
Ja, jag kommer, men bilen blev full utan Maerion och Nora, tyvärr.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?