Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Hella
Jag fick just frågan av min käre sambo vad för slags sjal han skulle beställa åt mig i födelsedagspresent :-D
Jag skröt ju nyss här om hur nöjd jag är med min sjalgarderob just nu, så jag kunde inte svara honom på rak arm. Fast naturligtvis börjar jag ju fundera på vad som fattas mig... En easy till kanske, eller en kort stork Ulli? Eller en ny ERGO (jag har ju den äldsta modellen) Eller en bärjacka kanske? Eller ett par jeans?

Valet står nog mellan ERGO och bärjacka. Men vilket behöver jag bäst. Bärjacka va? Jag har ju faktiskt en ERGO... Men de nya är ju mycket bättre. Ellerhur? Och visst skulle de komma utan fjärilar? Och hur var det förresten med nya färger på easy? När får man se dom? Vilken bärjacka är bäst? Ställer jag många osammanhängande frågor nu?
Användarens profilbild
Av Helena
Absolut en bärjacka eller poncho av något slag.
Användarens profilbild
Av Zoi
Du kan ju önska dig en ny Ergo sälja den gamla och köpa dig en bärjacka med pengarna. :lol:
Jag vet förstås inte vad du kan få för Ergon :? du kanske får lägga till lite eller inte . :wink:
Användarens profilbild
Av Eld77
Jag kan ju bara säga vad jag önskar mig trots att det är längre till födelsedagen än till jul... En bärjacka!
(Eller åtminstone ett bärskydd. Dagens morgonpromenad i lätt regn blev lite krånglig. :) )
Användarens profilbild
Av johanna
Alltså, det beror kanske på var man bor, men min Äiskaponcho har varit super i alla väder, även de få gånger det var minusgrader. Fast då hade jag ju fleecejacka under, förstås, och mer kläder på Malte. Så en sån, tycker jag :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?