- mån apr 30, 2007 09:23
Jag hade väntat tills Sutemin kom och kännt efter då hur överflödig ergon kändes. Det kan ju hända att den kommer att ha en plats trots en massa andra bärredskap. Hamnar den i garderoben o tar plats, så kan du ju sälja den då, jag gissar att det kommer märkas rätt snart hur mkt den kommer bli använd.
Fast om du vet med dig redan nu att den kommer vara överflödig o inte användas alls och inte kan motivera alls att den ligger kvar bara av ren kärlek, så kan du få sälja den till mig.
Jag lovar att ta hand om den o älska den lika mkt.
Fast jag tycker att du ska vänta o se, innan du bestämmer dig.
Jag har lite dålig koll däremot hur andrahandsvärdet är på Ergo. Det beror väl lite på skicket o hur använd den är o så. Om den är i bra skick så kanske typ 75% av nypris?
Fast om du vet med dig redan nu att den kommer vara överflödig o inte användas alls och inte kan motivera alls att den ligger kvar bara av ren kärlek, så kan du få sälja den till mig.

Fast jag tycker att du ska vänta o se, innan du bestämmer dig.
Jag har lite dålig koll däremot hur andrahandsvärdet är på Ergo. Det beror väl lite på skicket o hur använd den är o så. Om den är i bra skick så kanske typ 75% av nypris?
emelie
V -03 nu vuxen
O -06 snart vuxen
Sparar på sjalarna till ev barnbarn
V -03 nu vuxen
O -06 snart vuxen
Sparar på sjalarna till ev barnbarn