Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Sockertopp
Oh lala! Jag som har funderat på om man kunde göra något sånt.....eftersom jag inte är hundra på min beställda Beco-färg....
Nu vet jag att det är möjligt uppenbarligen. Skall spana närmre på sidan senare men nu skall jag iväg och handla lite.
Användarens profilbild
Av Anso
Så, nu har jag i alla fall klippt till tyget. Får se vilket år jag hinner sy ihop det bara. :roll: :) Bäst att försöka när man är jätteinspirerad kanske.... :wink:
Av Jun
Men vad smart!! Såna dära ska jag göra till min Mei-Tai som jag ska sy så fort jag tvättat tyget :D
Användarens profilbild
Av jag71
Men var det inte något sånt som det skrevs en del om för ett och ett halvt år sen eller nåt? Känns så otroligt bekant det där med utbytbara paneler.
Användarens profilbild
Av Anso
jag71 skrev:Men var det inte något sånt som det skrevs en del om för ett och ett halvt år sen eller nåt? Känns så otroligt bekant det där med utbytbara paneler.
Till Mei Tai finns det någon beskrining på hur man gör utbytbara paneler somsätts fast med kardborre vet jag.
Användarens profilbild
Av jag71
Anso skrev:
jag71 skrev:Men var det inte något sånt som det skrevs en del om för ett och ett halvt år sen eller nåt? Känns så otroligt bekant det där med utbytbara paneler.
Till Mei Tai finns det någon beskrining på hur man gör utbytbara paneler somsätts fast med kardborre vet jag.
Så då är det bara jag som tänkte att om det går på MT så går det till selar! :lol: :lol:
Användarens profilbild
Av Kaja
Kan tipsa om att nästan alla tyger JAG såg var sådana som var quilttyger (lapptäckstyger) och sådana är enkla att köpa bara en liten bit av (quarter, 45 cm hög och 55 cm bred) och det borde absolut räcka till en panel i alla fall...

//Kaja
Användarens profilbild
Av norkmedoo
hm, som ett överdrag liksom ... :app:

sy ihop den nu anso! jag blir ju så nyfiken 8)
Användarens profilbild
Av frida
Jo JennyL som inte hänger här så mycket längre sydde då minns jag och undrar om inte anneha också knåpade...
Användarens profilbild
Av Anso
tinaw skrev:Den här har ju varit på tapeten då och då:

http://bradley-etheridge.com/MaeMeiTai.htm
Precis, det var den jag menade!
Men jag vill göra ett "örngott", hmmmm "selgott" :?: :hmm: :D till selen och MT:en.
Är det någon som vet om man kan knäppa loss axelremmarna på Patapumen eller måste man trä loss nylonbandet ur plastspännena? Så var det i alla fall när jag hade en och det gick ju iofs bra men var lite småmeckigt om man ska göra det titt som tätt.
Användarens profilbild
Av Anso
Prototypen nästan klar, ska bar fålla nederkanten och sätta gummiband i hörnen så att man kan trä in midjeremmarna i dem. Och pressa kanterna och göra en liten stickning är väl inte heller helt fel att göra kan jag tro.
Lsugrönt ulltyg på ena sidan och ljsublått på andra sidan, så det blev liksom två nya paneler i en smäll.
En omklädd Kozycarrier är det.
Bild

Bild
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?