Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Jennelii
Jag tycker det pratas väldigt lite om girasolen, är det ingen bra sjal? Tyckte den kändes mjuk o mysig när jag kände på den... Vart säljs dom?
Användarens profilbild
Av tinaw
Omhulda i göteborgstrakten säljer dem. På nätet också www.omhulda.com tror jag. Jag har en långsjal Girasol, tycker den är bra. De är handvävda i Guatemala, kypert (inte korskypert) och jag har hört rykten att de nya har snedskurna ändar. Min är inne på typ fjärde-femte barnet tror jag, och den visar inga tecken på att tröttas.

www.peppermint.com har dem också tror jag.
Användarens profilbild
Av Helena
Jag har haft en Girasol och det är nog en av de mjukaste sjalarna, som flanell. Men jag tyckte inte riktigt om den, den är inte så smidig och tyget glider inte så bra. Kanterna rullar sig också litegrand, tycker inte att fållen är så bra gjord. Girasolen är lite smalare än Hoppedizen och Storchenwiegen.
Användarens profilbild
Av zmurfan
Jennelii skrev:Jag tycker det pratas väldigt lite om girasolen, är det ingen bra sjal? Tyckte den kändes mjuk o mysig när jag kände på den... Vart säljs dom?
Prata med Helena med Emilia och Linda. Hon har ju Girasol och jag har provat en av hennes. Den var mjuk och råskön men jättevarm. Kan ju ha varit för att vi var inne i varmt hus och provade den med.

Det verkar som peppermint.com säljer Girasol.
Användarens profilbild
Av diddeldi
jag provade en idag. den är rätt tunn, men är handvävd så den har ändå den lite ojämnare strukturen som handvävda sjalar har. fast tunnare än hoppedizen. snedskurna ändar var det (helt ny sjal från omhulda.com). en nackdel tycker jag är att den har en baksida. men det fanns en hel del fina färger! blev lite sugen på en lila...

den säljs som sagt på http://www.omhulda.com och i en butik i haga i göteborg som heter drömma.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?