Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Helena
Mailade Ulla på Småfolket och frågade vilka färger hon kommer få in

Hon svarade så här:
"Visst är den fin, jag blir GLAD när jag bara tittar på den. Jag kommer att få Regnbåge (den mångfärgade), Lagun (blå-turkos), Röd-grön (kommer inte ihåg vad jag tänkte kalla den för) och de som jag redan har. De enda som inte komemr att finnas (än) är den gulrandig och grönrandig. Sedan inte så många av varje visserligen, de är inte helt billiga.... Jag kommer även att ha några enfärgade, Mörkblått, Rött och Turkost."
Användarens profilbild
Av Anso
OOOOAAAAAA!!!!! :D :D
Användarens profilbild
Av mallinpallin
Den turkos-blå blir spännade att sen in action när folk börjar beställa den :)
Synd att jag verkligen inte kan motivera en ny :evil:
Användarens profilbild
Av April
Den turkos/blå är verkligen fin! Jag tycker även om den gröna med ränder...

Kram
Användarens profilbild
Av Helena
mallinpallin skrev:Den turkos-blå blir spännade att sen in action när folk börjar beställa den :)
Är det någon skillnad på Easycare av den gamla modellen och den nya?
Användarens profilbild
Av mallinpallin
Helena skrev:
mallinpallin skrev:Den turkos-blå blir spännade att sen in action när folk börjar beställa den :)
Är det någon skillnad på Easycare av den gamla modellen och den nya?
Jag tycker inte att det är någon direkt skillnade på mina två.
Då är ju hav köpt ny och tvättad en gång, den andra måste ju vara minst 5 år (Mia skrev att de bytte färger nån gång på 90-talet).
Dock vet jag ju inte hur mycket använd den är.
Den är lite mjukare men inte någon jättestor skillnad.
Easycare är så himla mjuka från början. :D
Fin lyster är det även i den gamla. 8)
Användarens profilbild
Av Helena
Lin skrev:Usch, usch, usch, jag tror jag måste ha en ny höstsjal... :roll:
Lava är verkligen härligt höstig i färgerna! Och min Sol ser ut som en härlig orange pumpa. :lol:
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
:?: Jag hänger inte riktigt med, är det gamla färger som kommer tillbaka?

Om man kollar på http://www.easycare.at så finns det fler färger än vad man hittar i Sverige. Är det några av de färgerna som också kommer hit? Är sjalarna för dyra för att de svenska återförsäljarna skall ta in alla färger eller? :?:
Användarens profilbild
Av Helena
lwinroth skrev::?: Jag hänger inte riktigt med, är det gamla färger som kommer tillbaka?

Om man kollar på http://www.easycare.at så finns det fler färger än vad man hittar i Sverige. Är det några av de färgerna som också kommer hit? Är sjalarna för dyra för att de svenska återförsäljarna skall ta in alla färger eller? :?:
Nej, de gamla kommer inte tillbaka. Ulla tar bara in fler färger av de som redan finns. Jag tror att Ulla på Småfolket först vill kolla hur bra sjalarna säljer innan hon tar in en massa olika färger.
Användarens profilbild
Av Anso
Och vad jag vet så är de väldans dyra för dem att köpa in också så det går inte att ha något jättelager kan jag tro även om de skulle vilja. Trots allt så är ju bärsjalsmarknanden inte direkt enorm. Jag glömmer själv lätt bort det när jag sitter här och läser på Sjalbarn där '"alla" använder sig av dem:lol:
Användarens profilbild
Av Helena
Fast det verkar vara rätt lätt att handla direkt från Easycare också, frakt och allt räknas ut direkt och man kan handla med sitt visakort.
Jag är lite frestad att köpa en liten dockbärsjal i någon fin färg. För någon mer Easycare blir det nog inte för min del.
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
Det är så dålig färgåtergivning på easycares hemsidag tycker jag. Lava tex ser jättetråkig ut, mycket snyggare på de bilder man sett här på forumet. Inte så lätt att gissa hur de kommer att ta sig ut i verkligheten.... :(
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?