Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Var på stan igår kväll, det var tjejkväll här (jag skulle köpa en mp3-spelare, enligt annonsen bra till ljudböcker, helt "värde" enligt mig nu, blandar filerna, går inte att sortera och börjar om på 1:a spåret varje gång jag sätter på den, så den får de tillbaka :evil: ) och bar då lillaJ i MT:n.
Vid åtta var det presentkortsregn ute på gå-gatan, de kastade ut kuvert med presentkort från ett fönster. Det var ju roligt att titta på, när folk desperat kastade sig efter kuverten och skrek :lol: men inte vågade jag mig in o slåss med lillen i MT utan stod en liten bit bort och tittade roat på!. Plötsligt känner jag hur något kommer emot mig och slår reflexmässigt armarna om lillaJ, vad var det? jaha, ett kuvert hamnade innanför mina beskyddande armar :lol: något förvånad var jag :shock: hihi. några minuter senare händer exakt samma sak förrutom att två tanter kastar sig efter kuvertet som hamande på lillens MT men de hejdade sig generat i tid... :lol:
Var ju inga enorma summor :P men 100 kr iallfall, så helt lönlös var ju inte kvällen ändå!
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
underbart! det är alltid trevligt med ekonomiska bidrag =) vad ska du köpa för pengen då?
Användarens profilbild
Av bellisbella
Det blir nog kläder.. kanske "mamma" skulle få lite kläder för en gång skull :shock:

fast blir det som vanligt kommer jag ändå bara hem med kläder till barnen, barnen fina o välklädda, mamma får gå i gamla trasor :lol:
Användarens profilbild
Av sacha42
Vad härligt :D
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
bellisbella skrev:Det blir nog kläder.. kanske "mamma" skulle få lite kläder för en gång skull :shock:

fast blir det som vanligt kommer jag ändå bara hem med kläder till barnen, barnen fina o välklädda, mamma får gå i gamla trasor :lol:
ja visst är det så! även om man ska handla kläder till sig själv hamnar man ändå på barnavdelningen.. min dotter är 5måander och jag har fortfarande inte köpt några kläder till mig :shock: :oops: (dock har min mamma kommit med ett och annat plagg :o )
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?