Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av sanna
Hej! Jag ska få hyra en sjal men är osäker på vilken längd jag ska ta? Jag har bara haft 4,7 sjalar innan, men då har det varit snedskurna ändar + att jag burit mest på magen.... Nu är jag gravid och kommer bara bära på ryggen, tänker då att det kommer räcka med en 4,2?? (Jag är en stl38) Vad säger ni som haft easy? Känns de mycket kortare för att det är raka andar eller?? Brukar man få till alla ryggnkyt? Kanske ska säga oxå att min pojke är 13 månader..... :)
Användarens profilbild
Av annemi
Tycker Easy den känns en aning kortare än en med snedskurna ändar.

Jag är typ strl 38 (lång o smal) och jag gör alla knyt med en 4,2m, men då är jag ju inte gravid förstås.
Användarens profilbild
Av zandrama
Jag tycker 4,2 räcker till alal ryggknyt. Nu är jag 160 cm lång och väger 69 kg, även under graviditeten tyckte jag det räckte, men då var det precis.
Användarens profilbild
Av jag71
Alltså jag har en hoppis som är 2,7 (ja ja något längre är den ju men den är köpt som en 2,7a) och med den bär jag skrutt på ryggen. Knuten bak när det är ryggsäck men det funkar bra. Jag är då längre än dig och mycket större!
Användarens profilbild
Av Kaja
Jag kör x-omslut rygg med en easy 3,7 och jag är storlek 40. Då är det visserligen INGET över. Passar kanske bättre för för en tibetan eller ryggsäck egentligen. Men, å andra sidan så är 4,2-an för lång för det. Jag får så mycket extratyg att jag inte vet var jag ska göra av det.

//Kaja
Användarens profilbild
Av Linnea
det beror på hur stor du är, jag är 173 lång och väger nästan 80, en 4.2 räcker inte bekvämt till ett omslut tex. Men en hoppis är oftast längre än angivet, didy och easy däremot är mer precisa
Användarens profilbild
Av jazoo
Jag är 165 cm och väger ca 64 kg, easy 4,2 funkar alldeles utmärkt för alla ryggknyt. Tycker personligen bättre om att ha en sjal som är lite kortare, det blir väldigt långa tygtåtar att hålla rätt på med min hoppediz 4,6.

Du får väl prova dig fram, om du ska hyra så kan du ju alltid byta om du märker att det inte funkar.
Användarens profilbild
Av Kaja
Linnea skrev:det beror på hur stor du är, jag är 173 lång och väger nästan 80, en 4.2 räcker inte bekvämt till ett omslut tex. Men en hoppis är oftast längre än angivet, didy och easy däremot är mer precisa
Fast min Easy, som hette 4,0 var faktistk 4,5 när jag mätte den. Jag är 1,73, men väger visserligen 10 kilo mindre än dig, men jag hade gott om plats i min 4,0:a. Fast, jag sätter förstås alla mina kilon på rumpan och är ganska liten över överkroppen, förhållandevis.

Ett bra tips är att knyta med den sjal man har och mäta hur mycket man har över i ändarna och sedan mäta EXAKT hur mycket sjal man har förbrukat. Då vet man vilken längd man MINST behöver.

//Kaja
Av anna m
Jag hoppas verkligen att det gör det eftersom jag precis har beställt en 4,2 m girasol regnbåge.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?