Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av jag71
Det är ju så här att skrutt vill gåallt som oftast och när vi då är i affärer och handlar så har han en förkärlek för att hämta saket som han vill ha, som godis, frukt, riskakor och sånt. När jag då inte orkar springa efter och lägga tillbaka och se till att inget åker in i munnen på honom så kommer det! "Om du inte går fint nu så får du sitta på ryggen". Det har hänt att jag verkställt hotet också och under skrik och fäktande armar slängt upp honom på ryggen. Det tar i och för sig bara någon minut innan han snällt sitter på ryggen och jag får akta hyllorna i högre höjd för hans långa armar men under dem minuterna känner jag mig verkligen hemsk. Min lille skrutt skriker "inte sjal! Inte rygg mamma! Gö ont! Aaaaajjjjjj!" finns det någon annan än jag som faktist använder sjalen som en form av bestraffning? Jag har inte tänkt på det som bestraffning utan mest som ett sätt för mig att klara av att handla utan att springa benen av mig och inte som straff men det blir ju ett straff eller tänker jag fel???
Senast redigerad av jag71 den tor apr 26, 2007 22:00, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av tinaw
Jovisst har jag sagt så. Tror jag har behövt verkställa nån gång också. Fast jag tycker inte det är ett straff utan bara ett sätt för mig att klara av situationen, liksom.
Användarens profilbild
Av marlene
tinaw skrev:Jovisst har jag sagt så. Tror jag har behövt verkställa nån gång också. Fast jag tycker inte det är ett straff utan bara ett sätt för mig att klara av situationen, liksom.
:iagree:

Visst har det hänt att jag har sagt -Om du inte går här med mig så får du åka vagnen eller sjalen, beroende på vad jag har med mig. Som sagt inte tänkt som ett hot utan för att jag blir vansinning när jag står i kassan och ska betala och ungen kutar på andra sidan affären och river i saker.
Användarens profilbild
Av diddeldi
oh ja. "om du inte går ordentligt åt det hållet vi ska så får du sitta i ergon på ryggen!". värsta straffet liksom :roll:
Användarens profilbild
Av exiteme
marlene skrev:
tinaw skrev:Jovisst har jag sagt så. Tror jag har behövt verkställa nån gång också. Fast jag tycker inte det är ett straff utan bara ett sätt för mig att klara av situationen, liksom.
:iagree:

Visst har det hänt att jag har sagt -Om du inte går här med mig så får du åka vagnen eller sjalen, beroende på vad jag har med mig. Som sagt inte tänkt som ett hot utan för att jag blir vansinning när jag står i kassan och ska betala och ungen kutar på andra sidan affären och river i saker.
Har oxå gjort ovanstående....
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?