Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Har sett den mysiga selen Kozycarier (eller var stavningen kanske fel? :?: ) och den ser så fin och mysig ut ju!! :lol:

Nu har jag en BabyBundler sedan tidigare och en Patapum med huvudstöd..

Så jag undrar om Kozyn har något som inte Patapumen har..?
Fördelar med att bära i den jämfört med Patapum alltså..? :roll:

har ju inte så himla mycket pengar så jag vill inte köpa en i onödan.. men om dne är bättre än Patapum/skönare att bära i så investerar jag gärna :D
Av Sisu
...det kanske inte är så många som har en Kozy...?
Användarens profilbild
Av Lea
Hej!

Kanske har du sett att jag sålde min Patapum och köpte en Kozycarrier?Fick Kozycarriern (ABC-sele/fyrkantssjal) igår och har speglat mig hela dagen ;-)

Jag tyckte Patapumen var superskön att bära i på ryggen, men sonen gillar inte att åka på ryggen... På magen tycker jag patapumen blir lite klumpig. Så då, för att täcka bärbehovet som är NU (och slippa ha en oanvänd sele hänga i hallen), så köpte vi en Kozycarrier som är smidigare att bära på magen med (tycker JAG). Och inte blir det lika mycket tyg att hålla reda på i knytningen som med en långsjal. Nu har jag inte burit någon längre stund än förstås.

Men den har ju inte det avlastande höftbältet som är superbra på patapumen förstås, så man bär mer med rygg och axlar skulle jag tro... Iofs så ¨knyter man ju runt midjan och bär där men -hmmm som sagt har ju inte testat mer än några minuter i taget nu...

Snygg är den iallafall :-)
Användarens profilbild
Av ClaraochMeja
Hej!

Kanske har du sett att jag sålde min Patapum och köpte en Kozycarrier?Fick Kozycarriern (ABC-sele/fyrkantssjal) igår och har speglat mig hela dagen

Jag tyckte Patapumen var superskön att bära i på ryggen, men sonen gillar inte att åka på ryggen... På magen tycker jag patapumen blir lite klumpig. Så då, för att täcka bärbehovet som är NU (och slippa ha en oanvänd sele hänga i hallen), så köpte vi en Kozycarrier som är smidigare att bära på magen med (tycker JAG). Och inte blir det lika mycket tyg att hålla reda på i knytningen som med en långsjal. Nu har jag inte burit någon längre stund än förstås.

Men den har ju inte det avlastande höftbältet som är superbra på patapumen förstås, så man bär mer med rygg och axlar skulle jag tro... Iofs så ¨knyter man ju runt midjan och bär där men -hmmm som sagt har ju inte testat mer än några minuter i taget nu...

Snygg är den iallafall

Vad kostade den?
Vart köpte du den?
Hur små bebisar tror du man kan bära på magen? Helt nyfödda?
Finns det några andra fördelar än att den är snygg :wink: som du ser med KOZY framför PATAPUM?
Som jag förstår det så borde PATAPUMEN avlasta bättre iallafall?

*Många frågor hoppas du orkar svara* :lol:
Användarens profilbild
Av Lea
Hej!

Jag är inte så insatt i Kozycarrier än så jag kan inte svara så bra på dina frågor...
Jag har köpt den av en tjej här på sjalbarn. Hade jag råd hade jag nog haft både Patapum och Kozyn... Alla måste väl ha både kortsjal, ringsjal, långsjal, ABC-sele och annan bärsele eller? :P

Kolla in här, här finns de:
http://www.kozycarrier.homestead.com/Index.html

Kanske kan du där hitta hur man bär nyfödda och sådär. Beställer du därifrån är det ju från USA och då blir det tull säkert... Men du kan kanske hitta nån beg. Efterlys en här på forumet eller nån annanstans.

Lycka till!
Användarens profilbild
Av Daniellas mamma
jag köpte selar från usa i helgen. blev ju tokig på alla de fina tyger! jag längtar verkligen efter dem especiellt på mina BabyHawk. kanske kommer om 2 veckor eller så.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?